Beloved Nuffnang

Tabung SSPN untuk baby,InsyAllah..Amin

Counter

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, August 29, 2009

Mee Udang Kuala Sepetang

Cerita yg haii..malu mau cerita,sudah lama oooo baru nak post sini hehehe. Kami pergi ke sebuah taman tema air di bukit merah pada 4 Julai yg lalu. Habuan kepada pembace akhbar harian metro kami dpt 4 tiket percume hehe.Pia bwk adik bongsu,habibi ku pon same cukup kuota 4 tiket. Biase la kalau nak pergi belah2 utara mesti blk kg hubby dulu kat Sungkai, senang dah separuh jalan.Disamping tu dpt melawat mertua dan atok dan opah habibi :) Maaf ckp Taman Tema Air tu xseronok sgt buat kami kerana permainan extrem sikit mcm kat S***** Lagoon tu,lokasi nya pula agak jauh nun diutara.Nsb BAIK tiket free,kalau byr sendiri xberbaloi rasenya huhu. Kami berada didlm tmn tema tu mandi manda sekejap jer,xsampai dua jam lps tu kami ronda2 taiping,kuala sepetang mkn mee udang yummy2 dan last sekali Kuala Kangsar yg belum pernah pia jejaki sepanjang hidup ini.



~PiA MkN MEE GORENG BYK UDANG~


~nI dIA mEe UdAnG kUaLa SePeTaNG Slurpp~




Posing



YeY mAnDi MaNdA



p/s-n3 ini telah diupdate pada 01/03/2013,hahaha kelakar betul bace balik nukilan n3 dulu2 baru2 nak berblog.....tulisan kecik besar kecik besar

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Labels

Artikel (221) Award (9) Bahan Santai (120) Beloved Nuffnang (25) Celebration (105) Cite biase jer (152) Doa (11) Emosi (183) First Time (186) Gift (6) Info (263) Kawen-Kawin (26) Lirik (21) Love (46) Nasihat (67) Pia berhujung minggu (83) Tag (21)