Beloved Nuffnang

Tabung SSPN untuk baby,InsyAllah..Amin

Counter

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, September 30, 2009

Gempa

Ptg tadi pia bercadang nak buat OT, maklum la cuti raya lame keje pon menimbun huhu. Pia dan rakan2 sekerja mcm biase la wat keje sambil huhahuha,tibe2 pada pukul lebeh kurang 6.15ptg rase mcm ofis berpusing2,bergoyang2.Mula2nya pia xpasti ape rase ni,ckp dlm hati "btl ke ape yg aku rase,aku ni pening lagi ke"?Ade la sikit saki baki demam yg nak kebah,tapi bila dah kwn2 lain pon tegur .eh! bgnan ni btl2 bergerak la ,pia dah rase kecut.Dalam hati istifar byk2 semoga tiada kejadian burok berlaku,gegaran berlaku lebih kurang 4-5 kali.Lps tu kami pon tanpa berlengah lagi kemas2 brg terus turun blk rumah,xjd la OT.Bangunan terletaknya ofis kami xde keluarkan amaran ape2 pon,kami turun pon naik lif.Nsb baik xde ape2,syukurlah.Tgk buletin utama,bangunan2 pencakar langit ade pihak keselamatan dtg periksa. On the way blk rumah terdgr berita kat radio ade berlaku gempa bumi kat Sumatera.Sehari sebelum tu pia ade tgk Buletin Utama ade gempa bumi kat Samoa amaran Tsunami turut dikeluarkan.Syukur la tiada ape2 berlaku pd diri ini dan rakan2 yg lain,tapi yg xblh belahnya.Pia sempat lagi update status kat FB kat PC,update bgtau ofisku bergegar.Bila difikirkan blk lps masing2 dah berpecah nak blk rumah masing2.Kalaulah..........dah arwah agaknya pia ni.Doa pia semoga mangsa gempa bumi tabah menghadapai ujian dari Yang Maha Kuasa.Turut bersimpati diats bencana yg melanda Bumi Sumatera,khususnya di Padang.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Labels

Artikel (221) Award (9) Bahan Santai (120) Beloved Nuffnang (25) Celebration (105) Cite biase jer (152) Doa (11) Emosi (183) First Time (186) Gift (6) Info (263) Kawen-Kawin (26) Lirik (21) Love (46) Nasihat (67) Pia berhujung minggu (83) Tag (21)