Beloved Nuffnang

Tabung SSPN untuk baby,InsyAllah..Amin

Counter

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, March 30, 2010

Coffee Prince

Hehehe,sorry tajuk lari,yg diatas tu tajuk citer Korea
  • Assalammualaikum wahai peminat2 ku saentero dunia,wah perasan tak hengat nya daku :P
  • tadi jln2 ke blog adik syg yg ku kenal dari FS dulu,dh berapa tahun ye ku berFS dgn dia.
  • Lupa la,ampun kan patik Pia syg :P,nama dia Pia juge tau....
  • Entry terbaru si manis ni ade mention fasal minuman kegemaranku iaitu KOPI
Dan tiba2 daku teringat,ada 1 artikel kesan kopi pd wanita yg pernah ku bace dulu erk!. Arikel tu ku dah lupe tak tahu nak cari mane.Tapi ku jumpa ni hasil dari mengugel, erk lagi!!Jumpa lagi...

4 comments:

puteri said...

ahahahhahahha!!! syg!!! betol ke yg digoogle ituh!!! oke tak bace.sbb cam taleh bukak tataw nape.huhuhu..tenet kite wat hal siket mlm nih. kihkih.

Peri PiA said...

hihihi'Put3,psl ******** mengecil tu mmg pia penah bace kat surat kabar,huhu.

jht la tenet put3 tu :( ,saba ye

hug

soffya cik bulan said...

sis, betul kah..
kecil pun kecil lah...hahaks


p/s:thnks...my name here...;

Peri PiA said...

Lovely Pia,
Wallahualam
Suri Cafe ade khasiat :)

Ur Welcome dear

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Labels

Artikel (221) Award (9) Bahan Santai (120) Beloved Nuffnang (25) Celebration (105) Cite biase jer (152) Doa (11) Emosi (183) First Time (186) Gift (6) Info (263) Kawen-Kawin (26) Lirik (21) Love (46) Nasihat (67) Pia berhujung minggu (83) Tag (21)