Beloved Nuffnang

Tabung SSPN untuk baby,InsyAllah..Amin

Counter

Daisypath Anniversary tickers

Friday, April 9, 2010

Artis Haprak?

Artikel2 tentang artis dan kes mereka yg menjadi bahan berita diakbar akhir2 ini
  • Terdetik dalam hati nak kritik mereka secara KERAS.
  • Mujur ku sedar mereka juga manusia biasa, tak lari dari melakukkan kesilapan.Semoga kes mereka dijadikkan iktibar pada kita semua
  • Ku amat bersetuju dgn kata2 Wardina Saffiya tulah kenyataan yang disuarakan oleh seorang pelakon yang sedang mengalami fasa perubahan dalam hidupnya, Wardina Safiyyah. Ketika menjadi panel undangan program bual bicara di KB Mall baru-baru ini, Wardina dengan lantangnya menyuarakan pendapatnya bahawa semua artis Malaysia tidak layak dijadikan ikon.Baginda Rasulullah s.a.w kan ada yg boleh dijadikan Idola atau Ikon.
  • Harga yang perlu dibayar menjadi orang yang dikenali.Apa saja yang artis lakukkan pasti akan mencuri perhatian
  • Pesan buat diri sendiri dan semua,perbaiki diri tak kira anda orang terkenal atau sebaliknya.Sayangi diri,semoga kita tidak terjebak dengan pekara2 sebegini.
M'sia tercinta ni jika timbul 1 kes pasti akan ade kes yg lebih kurang sama akan menyusul.berjangkit kah?Ditempat lain,tak pasti,tak sempat kaji :D

4 comments:

~LoVE PiNk~ said...

huhuhuhu no komen..

soffya cik bulan said...

ku muak baca tentang artis kdg2...:(
tp kusedar mereka jga manusia biasa kan?

ezzati said...

susah artis ni..bila di puncak banyak duit..suka bergaya lebih..bila xde job, duit x msk...tp still nak ikut gaya idup cam dulu..cara mudah buat benda2 cmni...
harap2 benda ni tak jadi kat family kita..huhu

Peri PiA said...

Lovely Adq-huhu :P

Lovely Pia-muak2 sgt2,ye semoga kita insaf

Lovely Ezzati-btl tu kan...Amin,mintak dijauhkan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Labels

Artikel (221) Award (9) Bahan Santai (120) Beloved Nuffnang (25) Celebration (105) Cite biase jer (152) Doa (11) Emosi (183) First Time (186) Gift (6) Info (263) Kawen-Kawin (26) Lirik (21) Love (46) Nasihat (67) Pia berhujung minggu (83) Tag (21)