Beloved Nuffnang

Tabung SSPN untuk baby,InsyAllah..Amin

Counter

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, April 22, 2010

My Dream Destination

Cuti oh cuti
Sekali-kali merehatkan minda pergi bercuti memang seronok

Nak bercuti perlukan duit juga kan
Bagi saya yang jarang dapat bercuti ni
Jika dapat bercuti kat Pulau-pulau yang indah di
Negara tercinta ni pon dah cukup mengembirakan hati 
Yang penting detik indah itu dapat dikongsi bersama keluarga
Atau Suami tercinta,untuk wanita yang dah berkahwin seperti saya
Tak kira dalam atau luar negara,percutian amat bererti jika dapat bercuti
bersama yang tersayang .
Contoh Pulau Indah yang ada kat negara kita ialah Pulau Redang
Yang terletak di Pantai Timur semenanjung Malaysia,Negeri yang sinonim dengan Penyu
iaitu  negeri Terengganu
Indahnya pulau ini kan?Tengok tu pasir pantainya yang putih!


Jika anda buntu,tapi ingin bercuti Mas Traveller boleh membantu.Hebat kan?

Ah,satu lagi sebelum saya lupa.Kementerian pelancongan juga sedang giat mempromosikan percutian Homestay.

Bagi anak bandar yang ingin merasai kehidupan ala kampung

Cuba fikir-fikirkan percutian Homestay.

Percutian homestay kita dapat merasai pengalaman hidup dikampung seperti

Aktiviti kerja kampung,contoh perusahaan kerepek sejenis

makanan ringan kegemaran rakyat Malaysia yang

diperbuat dari tanaman pelbagai jenis ubi dan sebagainya.

tuan rumah juga mungkin bawa pergi dusun buah-buahan jika ada musim

atau permainan tradisional seperti congkak.Bukan jangan pandang belakang congkak ye.

Dan yang ni kegemaran saya,dapat merasai keenakkan masakkan kampung.Wah!enaknya

Akhir kata,pergila bercuti wahai teman-teman ku

Episode 4




Project Alpha Season 2 is presented by Adidas Action 3 and supported by P1 and MAStraveller.com

6 comments:

fikaryna said...

ryna nak g cuti2..tp en.fika belum hbs kursus..bulan madu pun belum sempat..huhu..

soffya cik bulan said...

syg entry kamu best...tp kena ltk video..ku pun tgh pening ni..:)

Jard The Great said...

http://www.youtube.com/watch?v=vL8DPWd0UF4&feature=player_embedded takut salah bg link... try neh plak k..

Jard The Great said...

pia.. sila ke sini http://ignorantbrat.blogspot.com/ untuk dptkan embed kod untuk episode 4... pastuh letak kat html post

Atiqah Adnan said...

wah bestnye cuti-cuti,,,

Peri PiA said...

Lovely Ryna-InsyAllah xlama lagi jd tu ;)

Lovely Pia-wuuu,berserah terima ksh syg

Lovely Jard-terima kasih sangat2 diats pertolongan mu ya...

Lovely Qah-best kan?xsaba rase nak pg dgn yg tersayang

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Labels

Artikel (221) Award (9) Bahan Santai (120) Beloved Nuffnang (25) Celebration (105) Cite biase jer (152) Doa (11) Emosi (183) First Time (186) Gift (6) Info (263) Kawen-Kawin (26) Lirik (21) Love (46) Nasihat (67) Pia berhujung minggu (83) Tag (21)