Beloved Nuffnang

Tabung SSPN untuk baby,InsyAllah..Amin

Counter

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, May 13, 2010

Berita Sedih

Tadi buka2 jer FB dpt berita yg teramat tak disangka :'(

kawan FB dan Pemilik Gegurl Boutique



telah meninggal dunia,walaupon tak pernah bersuara

sayunya hati Pia,tak pernah berkesempatan nak jumpa arwah

kad perkahwinan Arwah Kak Aida,Pia ambil dr FB Arwah

Tapi Pia dpt rasekan dia baik sgt,cara dia lyn Pia bukan sebagai customer

Tapi dia lyn Pia mcm adik,mesra sgt....

Kini Arwah dah tiada dibumi Allah ini

semoga dia ditempatkan dikalangan org2 yg soleh dan beriman

Salam Takziah pada keluarga Kak Aida

Al-Fatihah


 sedang mengayakan cardigan dari Gegurl Boutique,Arwah Kak Aida dlm kenangan

7 comments:

I n n z said...

innalillah.
sabar k .
moga arwah ditempatkan bersama org2 yg beriman. amin.

Atiqah Adnan said...

macam entry qah sebelum ni..
kematian semakin tidak kita jangkaa..
ramai juga yang meninggalkan kita tiba-tiba.. erm.. masa kita entah bila kan sayang..?

fikaryna said...

hmm..siannya..

semoga arwah aman di sana..

p/s : rindu2 pia..huhu..

farahfatihah said...

al-fatihah...

Peri PiA said...

Lovely Innz-Amin...terima ksh ye

Lovely Qah-btl tu,hanya Allah yg tahu

Lovely Farah-Al-Fatihah..thanks

Lovely Ryna-Amin....

Thanks Ryna :)
ehehe

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ said...

salam takziah...

Peri PiA said...

Lovely Yanie-thanks....
:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Labels

Artikel (221) Award (9) Bahan Santai (120) Beloved Nuffnang (25) Celebration (105) Cite biase jer (152) Doa (11) Emosi (183) First Time (186) Gift (6) Info (263) Kawen-Kawin (26) Lirik (21) Love (46) Nasihat (67) Pia berhujung minggu (83) Tag (21)