Beloved Nuffnang

Tabung SSPN untuk baby,InsyAllah..Amin

Counter

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, May 25, 2010

Curi

Pia bukan nak cerita isu poligami,ku memang manusia biasa yg tamak.tak sanggup berkongsi suami.Minta dijauhkan..Amin....

Pia tak prejudice terhadap warga asing yg dtg cari rezeki kat sini

Cume memang anti kalau spesis yang over,buat mcm masalah kat negara ku yg tercinta ni

Contoh nya artikel HM(Harian Metro) hari ni,memang geram bila Pia bace perempuan aniaya kaum sendiri

Mintak dijauhkan dari kita semua,Amin


p/s-pernah terjadi pada saudara jauh ku :(


8 comments:

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ said...

Ya Allah....
minta dijauhkan...
amin....

risau lak skang ni
macam2 kes...

syahira ariff said...

nauzubillah
kena sentiasa berdoa kpd Allah
dan mengharapkan kesetiaan pasangan
=]

Frodo Baggins said...

huhuhuhu
mintak2 wa dilindungi dr gerombolan gadis2 ni .. keh3x



((jaga diri ... n kene kuatkan hati))

haishhhhh

Peri PiA said...

Lovely Yanie-Amin
btl tu u,risau la mcm2

Lovely Syahira-Amin
betul,mohon dari pencipta kita kan :)

Frodo-Amin...

betul ,kena kuat :)
thanks

[z@ck] said...

erk..macam2 masalah skang ni..laki org pn nk kebas..adoyaaaii

Peri PiA said...

Lovely Z@ck-jln pintas nak hidup senang :(

~LoVE PiNk~ said...

lari jauh2 dari ini...
aminnn

Peri PiA said...

Lovely Adq-Amin

kemana saja kau berlari bersembunyi

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Labels

Artikel (221) Award (9) Bahan Santai (120) Beloved Nuffnang (25) Celebration (105) Cite biase jer (152) Doa (11) Emosi (183) First Time (186) Gift (6) Info (263) Kawen-Kawin (26) Lirik (21) Love (46) Nasihat (67) Pia berhujung minggu (83) Tag (21)