Beloved Nuffnang

Tabung SSPN untuk baby,InsyAllah..Amin

Counter

Daisypath Anniversary tickers

Friday, May 21, 2010

Ma Me Mi Mo Mu

Muehehe,tajuk mcm kelas vocal akademi fantasia pulak kan :P


Haaa tu la nak sangat suara merdu bak bulu perindu

Main belasah jer

Last-last siapa yang merana









p/s-Dato' Siti Nurhaliza hanya 1,mana boleh tiru atau.Bakat dia Allah yg kurniakan untuk nya

6 comments:

kak ina kl said...

entahlah bdk skrg..sibuk nak jadi kaya dengan menyanyi..belajar tak nak..

akak pun suker dgn martha tu..sbb dia kreatif.

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ said...

kenaper tak tiru suara ifa raziah...

dangdut yukkkk

hehhehehe

Peri PiA said...

Lovely K.Ina KL-Betul tu,ramai benar yg nak jd penyanyi.

Marthe mmg kreatif,suke bakery dia..kebun dia

Lovely Yanie-muehehe tu la kan u,kelassss kasi gelak lah

~LoVE PiNk~ said...

saya mau sore cam ct!!!
ahakz

fndrocka said...

gilo ini budak..kuda laut? funny siot

Latest Entri : Peristiwa Subuh

Peri PiA said...

Lovely Adq-cibege,pasan r lu :P

Fndrocka-kelakar kan?ahaha =))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Labels

Artikel (221) Award (9) Bahan Santai (120) Beloved Nuffnang (25) Celebration (105) Cite biase jer (152) Doa (11) Emosi (183) First Time (186) Gift (6) Info (263) Kawen-Kawin (26) Lirik (21) Love (46) Nasihat (67) Pia berhujung minggu (83) Tag (21)