Beloved Nuffnang

Tabung SSPN untuk baby,InsyAllah..Amin

Counter

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, May 30, 2010

The More We Know

Ni nak coret sikit jer before nak tido,tak keluar pon malam minggu.Kat umah jer

Suke3,syok dudok umah..kena ade buku,internet TV semua la baru bertambah syok kat umah :)..ade yg setuju??

Berbalik pada tujuana asal pia ketuk keyboard ni

Dalam kotak fikiran Pia sekarang kan

Ada ini
*
*
*
*

Lagi banyak kita mengkaji(tahu sesuatu pekara)
Lagi banyak kita tak tahu sebanarnya

sekadar gambar hiasan,dari gugel

apa pendapat anda?
sudi2kan la komen ye
selamat berhujung minggu


p/s.1-kena banyak menbace ni,takut otak berkarat
p/s.2-tadi gi kenduri aqiqah my buddy,nanti citer...

4 comments:

pinky mouse said...

betul..semakin buat semakin rasa sikit ilmu, walaupun benda tu benda yang kita buat setiap hari..

Peri PiA said...

Lovely Pinky-kan?pengetahuan kita ibarat setitik air bile kita celup jarun kat air laut

kak ina kl said...

salam..laaa yer ker kamu gi dgn Jard tu.akak puas bergambar sakan dengan dia..memang tak ada rezeki nak jumpa kan..kalau idak mesti best dapat bergambar bersama ek..

Peri PiA said...

Lovely K.Ina-w'salam kak,kite org sibok pot pet pot pet,sampai lupe hehe

saya sampai lambat sikit,blk mandi..jln jem

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Labels

Artikel (221) Award (9) Bahan Santai (120) Beloved Nuffnang (25) Celebration (105) Cite biase jer (152) Doa (11) Emosi (183) First Time (186) Gift (6) Info (263) Kawen-Kawin (26) Lirik (21) Love (46) Nasihat (67) Pia berhujung minggu (83) Tag (21)