Beloved Nuffnang

Tabung SSPN untuk baby,InsyAllah..Amin

Counter

Daisypath Anniversary tickers

Monday, July 12, 2010

Usher datang M'sia

Salam,hi u guys..how's weekend?mine was ok after a tiring weekdays

Selamat mulakan minggu baru semua

Ni Pia mahu cerita fasal Usher sikit,

mula2 Pia tak tahu OMG tu lagu baru Usher

My lil' sys Pari2 Pagi dok nyanyi lagu ni dalam kete hari tu bila kuar kat corong radio,dalam hati ck lagu sapa la Oh oh oh oh oh ni hihi :D

Baru2 ni dia dtg Malaysia la kan,wah siap jejalan kat Batu Caves gitew,napa tak singgah umah Usher hahaha :P






p/a-dah 30an u Usher ek,me still 20an lalala :P

2 comments:

[z@ck] said...

whoaa..batu caves ja unik bagi dia..
masjid wilayah tak unik plak

Peri PiA said...

Lovely Zack-tau xpa z@ck,biase la mane depa nak heran dgn masjid

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Labels

Artikel (221) Award (9) Bahan Santai (120) Beloved Nuffnang (25) Celebration (105) Cite biase jer (152) Doa (11) Emosi (183) First Time (186) Gift (6) Info (263) Kawen-Kawin (26) Lirik (21) Love (46) Nasihat (67) Pia berhujung minggu (83) Tag (21)