Beloved Nuffnang

Tabung SSPN untuk baby,InsyAllah..Amin

Counter

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, August 26, 2010

Tak Suka

Salam,hi peeps

Hari ini hari Rabu,

pantas kan mase berlalu

Lagu raya dah berkumandang sana-sini

Mood beraya ke semua?hihi

Pia nak citer sikit jer hari ni

Ni yang Pia moderate comment,

walaupon comment tak ler banyak mane hehe

Tak suke dapat komen ngarut2 macam ni,serammmmm

Sila klik jika tak jelas,ntah ape2 dpt spam cengini(pic kat bawah)

Kawan2 semua,yg tak simpan komen.Jenis terus masuk kotak komen

mcm mane anda buat supaya tak diserang SPAM??

Boleh kongsi sikit???



6 comments:

kak ina kl said...

memang akak tak pandailah tentang hal ni..sorry yer


teruk tul lady gaga tu..akak pun tak berapa minat dia..

mama zharfan said...

me oun tak pandai bab2 ni :p

Lindonut said...

jgn delete jek comment cmtuh. make sure you mark them as spam pia darl, kalau x nnt smpai bebiler pon org dok dpt lg. huh! hate them too! >.<

ezzati said...

penah jgk dpt benda ni..tp mmg tatau cmna nk elak benda ni..huhu

deena awanis said...

x penah kena lagi setakat ni..huhu..so mmg x tahu laa cemane nak avoid..

Peri PiA said...

Lovely K.Ina-xper kak,terima ksh ;)
tu la,saya pon xminat sgt pompuan ni
tapi muzik dia senang tangkap kan,bahaya

Lovely Mama-hihi,it's ok ;)

Lovely Lin-tHanks so much my Darcy buddy!!xoxo

Lovely Zati-ehehe,xper moderate jerk

Lovely Deena-like u x moderate,bete check selalu takut ade komen ngarut2

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Labels

Artikel (221) Award (9) Bahan Santai (120) Beloved Nuffnang (25) Celebration (105) Cite biase jer (152) Doa (11) Emosi (183) First Time (186) Gift (6) Info (263) Kawen-Kawin (26) Lirik (21) Love (46) Nasihat (67) Pia berhujung minggu (83) Tag (21)