Beloved Nuffnang

Tabung SSPN untuk baby,InsyAllah..Amin

Counter

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, September 16, 2010

'Raya Sakan Contest by Insan Tinggi'

Yeahhhh,here Kak Pia come Zack!!!




Pia jemput sakan ni,meh la join?Sila klik kat sini ya

untuk maklumat selanjutnya,peraduan hingga

30 Sept 2010,hurry-hurry!!!Mari-mari

"menyakankan" diri dalah contest ini,ehehe

Tema contest SAKAN na....



Hari raya adalah hari yang sangat istimewa

dah tua2 ni kan,teruja nak beraya lain sikit dah

Tapi sambut sakan tetap sakan betul tak?

Saat ini la yang sibok memanjang 365/366 tahun lompat

boleh berjumpa,dan juge rehat sikit2 kan?

Mane boleh rehat terbongkang aje 1 hari

ramai datang umah.ye ke tidak tuan2 puan2?

Tahun ni Pia dan adik2 perempuan menYakan kan

diri kami dengan busana rekaan khas dari umi

yang kami  kami  cintai..tadaaaa

Songket biase je


material kami beli kat Jakel,murah ajer berbaloi2

tak perlu berbelanja mahal untuk beraya Sakan

Ramai yang suke teman sedondon kan?

Sedondon tak semestinya kena betul2 sama

dari segi tona warna dan atau fabrik

Kami buat kelainan sedikit pada tahun ini

Sedondon hanya dari segi corak pada kain

Bagaimana?sakan tak Pia?ehehe



Akhir kata

terima kasih penganjur

Selamat menhadiri Open House dengan sakan ye teman2 :)

4 comments:

[z@ck] said...

thanks sis!
wah..tak pernah ada baju songket..you look nice =)

.s.o.f.i.a. said...

cantik nyer!!!!!!!!!!! orang nama PIA nie memang cantik2 kot..... he he....

firahadifa said...

cantiknya sedondon tue!!

Peri PiA said...

Lovely Z@ck-u should try ,10q z

Lovely Sofia-mungkin ,ehehe awk lg ctk

Lovely Afidah-Thanks dear :),bj raya afidah kite mmg dah jth cinta.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Labels

Artikel (221) Award (9) Bahan Santai (120) Beloved Nuffnang (25) Celebration (105) Cite biase jer (152) Doa (11) Emosi (183) First Time (186) Gift (6) Info (263) Kawen-Kawin (26) Lirik (21) Love (46) Nasihat (67) Pia berhujung minggu (83) Tag (21)