Beloved Nuffnang

Tabung SSPN untuk baby,InsyAllah..Amin

Counter

Daisypath Anniversary tickers

Monday, November 15, 2010

Diam mu Gunung Merapi






















Tabah la menghadapi dugaan dari Allah

10 comments:

ezzati said...

aritu tgk kt majalah 3..memang dasyat..

AdiaLuze said...

Mmmm...Banyak dah bencana2 dan dugaan2 yang Tuhan dh turunkan sebagai peringatan kepada kita semua...

Mudah2han bila benda2 cmni jadi kat negara kita, kita tergolong dlm golongan yang dipermudahkan Allah untuk menghadapinye...Aaammmiiinnn...

farahfatihah said...

Subhanallah..kesiannya kat dorang...sama2 lah kita berdoa tuk mereka

Azrin Kamaludin said...

kesianya..apa la nasib diorang nie kan..kesian tgok bdk2 kecik tu..

Amni said...

tak sanggup nak tengok sebenarnya kak...=) sedih sangat tengok gambar2 ni.. mudah-mudahan semua akan kembali baik.. amin,..

Amy Syaquena said...

salam..

x sanggup nak tengok sedih sangat...

fikaryna said...

mmg kesian..dan takut..nasib baik di msia xde..

Peri PiA said...

Lovely Zati-cemas kan?

Lovely Adia-Amin2...tu la kita kena muhasabah diri.thanks

Lovely FFatihah-sedih tgk...Amin

Lovely Amni-tu la..kena tgk supaya kite lebih bersyukur..Amin

Lovely Amy-berat mata memandang,berat lagi bahu memikul

Lovely Ryna-bersyukur sgt kite kat sini

soffya cik bulan said...

ya Allah...takutnya kaklong...
menginsafi diri -,-

Peri PiA said...

Lovely Pia-InsyAllah..jom..Amin

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Labels

Artikel (221) Award (9) Bahan Santai (120) Beloved Nuffnang (25) Celebration (105) Cite biase jer (152) Doa (11) Emosi (183) First Time (186) Gift (6) Info (263) Kawen-Kawin (26) Lirik (21) Love (46) Nasihat (67) Pia berhujung minggu (83) Tag (21)