Beloved Nuffnang

Tabung SSPN untuk baby,InsyAllah..Amin

Counter

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, November 2, 2010

Sedang mencuba bersyukur dan bersabar

Pia ni kalau kerja suka susasana tenang dan sedikit sunyi,kalau tak serabut!

Thanks Google


Biasa la nama pon hidup dalam dunia penuh dengan bermacam ragam
manusia.Dalam pejabat bukan kite sorang je kan.

Tak semua yg kita nak kita dapat kan bersyukur la Pia dan senyum

7 comments:

My Little Diary said...

bersyukur lah dgn apa yg ada...:)

entry terbaru "mencari identiti blogger yang hilang"

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ said...

betul...
bersyukur lah...
kerana aper yg kita dapat ni...
DIA yg telah tentu kan....

farahfatihah said...

senyum je kak..itu lebih baik..mcm skng ni fara senyummm je huhu

ezzati said...

yupssss..kena bersyukur dgn apa yg ada..just pk ada rmai lagi org lain yg susah drp kt :)

ardinihumaira said...

syukur ALhamdulillah...

soffea said...

iya... semoga kite sentisa bersyukur atas nikmat kurniaan Allah =)

soffea said...

iya... semoga kite sentisa bersyukur atas nikmat kurniaan Allah =)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Labels

Artikel (221) Award (9) Bahan Santai (120) Beloved Nuffnang (25) Celebration (105) Cite biase jer (152) Doa (11) Emosi (183) First Time (186) Gift (6) Info (263) Kawen-Kawin (26) Lirik (21) Love (46) Nasihat (67) Pia berhujung minggu (83) Tag (21)