Beloved Nuffnang

Tabung SSPN untuk baby,InsyAllah..Amin

Counter

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, November 10, 2010

Selamat Pengantin Baru Saerah-Adik Dato Siti Nurhaliza

Saerah nikah senyap-senyap

KUALA LUMPUR - Siti Saerah yang merupakan adik kepada penyanyi wanita nombor satu negara, Datuk Siti Nurhaliza dipercayai telah bernikah pada 27 Oktober yang lalu.

Menurut Rozie Abd. Razak, Saerah, 27, yang pernah menyertai program realiti TV, One In A Million musim kedua pada tahun 2008 telah bernikah dengan lelaki yang dikenali sebagai Epul atau Saiful Anuar, 27. Pasangan suami isteri itu kini dipercayai sedang berbulan madu di salah sebuah pusat peranginan di Johor.

"Memang saya akui yang adik ipar saya itu telahpun bernikah kira-kira dua minggu yang lalu dan majlis hanya dibuat secara sederhana sahaja dihadiri oleh ahli keluarga terdekat kedua-dua belah pihak di Kuala Lipis, Pahang.

"Bagi kami sekeluarga, apa yang lebih penting ialah Saerah sekarang sudah selamat bernikah dengan lelaki pilihannya dan menjadi seorang isteri sekarang," ujarnya ketika dihubungi Kosmo! semalam.

Ikuti berita selanjutnya di Kosmo! hari ini.

17 comments:

~Yun~ said...

eh da kawin ke adik ct ni?cm xder cte je psl die kan..hehe~

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ said...

selamat pengantin baru...

[s][u][e][h][a][n][n] said...

owh baru tau...alhamdulillah...selamat pengantin baru!

.s.o.f.i.a. said...

eh, senyap2 ja dah hanibulan............???

Azrin Kamaludin said...

la dah kawen ker??tak pe la..moga dia bahagia dengan kekasih hati pilihan hatinya..

ezzati said...

huhhhh..seriyesly????bagusla kann..elakkan kontroversi tingkatkan prestasi..semoga kekal hingga ke akhir hayat..amin

firahadifa said...

lorhhh.. da nikah dah ?? adei

firahadifa said...

lorhhh.. da nikah dah ?? adei

Amy Syaquena said...

salam..

perghhh!!! baru tahu nie , pape pun selamat pengantin baaru kepada saerah..

juelee said...

eh nak kawen dah?

azzey said...

Peri Pia: wah dah kawen ek? slmt pengantin baru utk dia!

p/s: slm ziarah

nur said...

senyap2 je da kawin
ALL IN ONE

Peri PiA said...

Lovely Yun-sudah nikah :)

Lovely yanie-welcome2 to the club,:D

Lovely Sue- ;),thanks for comment

Lovely Sofia-ewah2 :D,nsb baik x ke bulan =))

Lovely Azrin-begitu lah..Amin2 :)

Lovely Zati-yup,sokong hehe..Amin

Lovely Fida-sudah...:D

Lovely Amy-wow,yup wish yg terbik utk mereka ;)

Lovely Juelee-nmpk nya sudah dear :)

Lovely Azzey-salam kenal ye,10q..terima ksh wakil kan hehe

Lovely Nur-sudah selamat nikah

NURUL said...

ohh dah kawin ke saerah nie

Peri PiA said...

Lovely Nurul-dah selamat :)

fazemy said...

tak tahu p[un dia dah nikah. Tiba2 je. jeng jeng jeng...

Peri PiA said...

Lovely Fazemy-low profile :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Labels

Artikel (221) Award (9) Bahan Santai (120) Beloved Nuffnang (25) Celebration (105) Cite biase jer (152) Doa (11) Emosi (183) First Time (186) Gift (6) Info (263) Kawen-Kawin (26) Lirik (21) Love (46) Nasihat (67) Pia berhujung minggu (83) Tag (21)