Beloved Nuffnang

Tabung SSPN untuk baby,InsyAllah..Amin

Counter

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, December 11, 2010

Siapa Bakal Suami Rabecca Nur Al-Islam?Lawyer?Majistret ?

hehehe,saje letak tajuk gitu


KUALA LUMPUR – Setelah genap tiga tahun bercinta, Rabecca Nur Al-Islam, 24, akhirnya mengumumkan calon pilihan hatinya kepada umum iaitu seorang peguam, Nor Azam Datuk Sulaiman.

Menurut Rabecca, dia bakal mengakhiri zaman bujangnya dan melangsungkan perkahwinan dengan Nor Azam, 42, pada 14 Januari 2011.

“Setelah tiga tahun menjalinkan hubungan, kini saya sudah bersedia untuk memiliki keluarga sendiri dan menjadi seorang isteri,” katanya pada sidang akhbar bagi mengumumkan jejaka pilihan serta tarikh perkahwinannya di butik Harrods, KLCC semalam.Kosmo


p/s-tak ya la seksi2 lagik ok!awww

6 comments:

ardinihumaira said...

muka laki dia tu wat dni teringat kat jejai la ;p

ezzati said...

x mention kan laki dia keje apa? just duda anak 2

kak ina kl said...

sape pulak bakal menantu akak??? tak berani nak memilih.

nur said...

dni; jejai mana ni,, blogger jejai ke jejai balak fasha tu..
ye Pia.. dah la.. takyah seksi seksi.. dahla bawa nama Islam di namanya tu..
ALL IN ONE

soffya cik bulan said...

hu..dgr citer byk yg dpt dia nihhh..huhh bertuah badan...bilalah giliran ku pulak ye?hehh

Peri PiA said...

Lovely Dini-ye ke?akak xtgk lagi ;D

Lovely Zati-mention la dear,lawyer

Lovely K.Ina-jeng3...pia doakan akak dpt menantu yg baik mcm pia hehe

Lovely Nur-setuju,aduhai namenya indah,tapi...hehe soalan tu tetttt

Lovely Pia-syg,kamu ape kurang bertuahnya..Amin

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Labels

Artikel (221) Award (9) Bahan Santai (120) Beloved Nuffnang (25) Celebration (105) Cite biase jer (152) Doa (11) Emosi (183) First Time (186) Gift (6) Info (263) Kawen-Kawin (26) Lirik (21) Love (46) Nasihat (67) Pia berhujung minggu (83) Tag (21)