Beloved Nuffnang

Tabung SSPN untuk baby,InsyAllah..Amin

Counter

Daisypath Anniversary tickers

Friday, January 7, 2011

Majalah Nur Edisi Januari

Ehsan dari Butik Iman



215 Checklist Transformasi Diri 1432H
  • 83.Elakkan memakai anak tudung yang berlapis2 kerana kulit kepala sukar bernafas.Page 136
alamak..InsyAllah kalu tak boleh elak kurang kan pakai ehehe


Wajah Penghuni Syurga

Daripada Abu Hurairah r.a,Rasulullah s.a.w bersabda,

"Golongan yang pertama kali masuk syurga wajahnya adalah seperti bulan purnama.Dan orang yang masuk sesudah itu adalah seperti bintang yang sangat terang cahayanya.Hati mereka sebagai satu orang(bersatu)tidak pernah berselisih dan benci membenci di antara satu sama lain.
Tiap-tiap seorang din antara mereka mempunyai dua orang isteri.Masing-masing diantara kedua isteri itu tampak sumsum betis dari belakang dagingnya kerana sangat indahnya"

-Riwayat Al Bukhari-

Page 162

5 comments:

ardinihumaira said...

dni lomm beli lagi :D nak beli jugak. suka pengisian dia

Kamsiah said...

sapa cover girl tu...cantiknya

kak ina kl (1) said...

pakai tudung ariani lagi senang pia..sarung ajerlah.

kat fb mana boleh bagitau..nanti tak ada bahan nak update blog

nur said...

Pia
selalu tumpang2 baca je
ALL IN ONE

Peri PiA said...

Lovely Dini-kan..best..gi beli cpt

Lovely Kamsiah-hani,wife zizan nin

Lovely k.ina-hehehe,ye tak ye la

Lovely Nur-ok juge :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Labels

Artikel (221) Award (9) Bahan Santai (120) Beloved Nuffnang (25) Celebration (105) Cite biase jer (152) Doa (11) Emosi (183) First Time (186) Gift (6) Info (263) Kawen-Kawin (26) Lirik (21) Love (46) Nasihat (67) Pia berhujung minggu (83) Tag (21)