Beloved Nuffnang

Tabung SSPN untuk baby,InsyAllah..Amin

Counter

Daisypath Anniversary tickers

Monday, February 7, 2011

Ado sekor anak tupai

Assalammualaikum,hye semua

macam mane cuti?best?

mesti seronok kan?

Pia balik kg hubby,semalam pagi2 dah sampai
KL.

Adik sepupu hubby jumpa sekor anak tupai!!!

Macam mane mereka boleh bela tupai?

Masa mereka main bola kat laman umah atok

tendangan bola kena pokok,lepas tu tupai tu
jatuh kat tanah.

mereka  pon  ambil untuk bela,terujanya!

pia memang teringin nak pegang sentuh
belai tupai.

bukan senang nak jumpa,tengok tupai
lame2

jinak sangat :),kawaeee(comel)


nampak tak ia makan agar2,minum air oren tau.gambar ia minum air tak sempat snap




name ia Ben
watermark cincai je....hihi

Fairy Notes-mintak maaf manyak2,masih tak dapat jalan2 rumah u oll :(

9 comments:

ardinihumaira said...

wahh comelnye tupai :D

My Little Diary said...

salam,
hai ben.... awak sgt comel... :D

Normaliza said...

Comelnya tupai tu..minum air oren??? wah...

CGG said...

alahaiii..
comel nye..
nak satu:)
huhu

Hana Faza-same person said...

comelnya dapat tupai jinak..

Amy Syaquena said...

comelnya tapi amy x berani pegang hehe..lihat dari jauh boleh la..

Peri PiA said...

Lovely Dini-kan dini..geram akak

L.Diary-W'salam,me aceh(ben jwp)hehe

Lovely Liza-ha'ah..pecaya lah,hihi

Lovely Cgg-cgg,pia menumpang juge,hihi

Lovely hana-tu la,mcm tak pecaya

Lovely Amy-cube la,hehe.geli2 sikit je

Mazlina zulkifly said...

Saya ada dua anak tupai dijumpa di luar rumah. Ada orang yang ingin bela? Ibunya tak datang berhari hari, kesian saya tengok

Mazlina zulkifly said...

Saya ada dua anak tupai dijumpa di luar rumah. Ada orang yang ingin bela? Ibunya tak datang berhari hari, kesian saya tengok

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Labels

Artikel (221) Award (9) Bahan Santai (120) Beloved Nuffnang (25) Celebration (105) Cite biase jer (152) Doa (11) Emosi (183) First Time (186) Gift (6) Info (263) Kawen-Kawin (26) Lirik (21) Love (46) Nasihat (67) Pia berhujung minggu (83) Tag (21)