Beloved Nuffnang

Tabung SSPN untuk baby,InsyAllah..Amin

Counter

Daisypath Anniversary tickers

Monday, September 19, 2011

Diary Ramadhan-memori

Hehehe,biasa la Pia entry berkepam

Since last ramadhan ,Pia agak slow berblogging

Alang2 ade mase senggang sikit cuti2 ni(buat entry pada
jumaat publish hari ni :P)

saje Pia nak story sikit aktiviti di bulan ramadhan

Selain merebut pahala sepanjang bulan ramadhan

antara aktiviti tak wajib la pegi bazaar ramadhan dipetang hari

kami tak la pegi bazaar hari2,rimas penat bersesak2 ramai sgt umat manusia
pegi bazaar cari juadah untuk berbuka.

pernah dalam sepetang tu,pergi 3 bazaar lain2 tempat sebab buntu nak cari makanan
apa,ramai sangat orang sampai gerai makanan pon tak nampak hahaha

penah balik dengan tangan kosong pon ade sebab pia pening lepas sampai
bazaar ramai sangat orang hihi

Antara bazaar yang kami selalu kunjungi bazaar taman melawati

bazaar ni banyak gerai iakan bakar ade, kambing panggang pon jual ade kat sini

asam pedas order baru masak,lobster bakar RM100 pon ade penah masuk
metro hihi

kami selalu beli kuih akok,kuih tepung pelita kat sini memang terbaik
i tell u

kuih akok kat sini tebal manis,masak cara tradisional sedap sangat
macam biasa,gambar tak sempat snap hehe


ni pic kat bazaar taman melawati,mase ni pegi hari ahad pukul 3.30pm pia n hubby dah terpacak kat sini kurang sikit orang.selesa sikit cuci2 mata eheheh

jumpa lagi di diary ramadhan pia insyAllah :)

2 comments:

Amy Syaquena said...

Bazar ramadhan memang mewah dengan makanan kan...

Peri PiA said...

Lovely amy-ha'ah,syurga makanan :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Labels

Artikel (221) Award (9) Bahan Santai (120) Beloved Nuffnang (25) Celebration (105) Cite biase jer (152) Doa (11) Emosi (183) First Time (186) Gift (6) Info (263) Kawen-Kawin (26) Lirik (21) Love (46) Nasihat (67) Pia berhujung minggu (83) Tag (21)