Beloved Nuffnang

Tabung SSPN untuk baby,InsyAllah..Amin

Counter

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, January 18, 2012

saya hairan

situasi ini berlaku pada hari sabtu lepas

pia gi makan2 dgn hubby disebuah restoran
makanan segera

Pia pilih seat tepi tingkap kaca,nampak la keadaan
diluar.

sambil menunggu hubby beli makanan,malas nak membaca hehe

mata melilau keluar,sekali nampak ade seorang wanita pimpin anak
lelaki nya.

ingat kan nak gi kat kereta,rupanya ibu nya bawak anak nya pee pee
kat pokok hehe

Haiyaa,kat restoran kan ade tandas sebelah restoran ade petrol pump
pon conform ade tandas

Dibawa nya juga anak tu pee pee kat pokok,tanya sama pokok apa sebab goyang
hehe

May b anak dia dah dah tahan sangat kot

7 comments:

kakchik@ella said...

toilet ada org kot?

Puteri Bt Ahmad said...

hihiihih ye maybe da tak tahan lg da. alalallalala hihihiih :D

kasihibu said...

ada jugak ternampak perkara macam tu, issshhhh
akak tak terbuat macam tu
sbb dah biasa ajar anak ke bilik air dan basuh bersuci

kak ina kl said...

ishh teruk tul dorang ni..sepatutnya kena ajar anak cara membuang air yang betul.

entahlah org selalu kata org pantai timur pengotor..tak taulah betul ataupun idak..sama ajer lah kan

Ardini Humaira said...

dni penah tgk juga tapi yg ni terok... kat longkak depan restoran.. tak slera makan terpandang aksi budak tu. huksss... bapak dia yg suruh

aTy _faRed~ said...

hhurrmm..nanti anak pon terbiase ikut macam tu...kencing jer kat mane ikut die suker...

Peri PiA said...

Lovely kc-mungkin,huhu

Lovely pupu-tihihi

Lovely kasihibu-bgs begitu :)

Lovely k.ina-btl akak,same je

Lovely dini-ooo tidakkkk,lagi terok

Lovely aty-tu le fasal

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Labels

Artikel (221) Award (9) Bahan Santai (120) Beloved Nuffnang (25) Celebration (105) Cite biase jer (152) Doa (11) Emosi (183) First Time (186) Gift (6) Info (263) Kawen-Kawin (26) Lirik (21) Love (46) Nasihat (67) Pia berhujung minggu (83) Tag (21)