Beloved Nuffnang

Tabung SSPN untuk baby,InsyAllah..Amin

Counter

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, July 24, 2012

Suami isteri kedemaman

Assalammualaikum semua,Salam Ramadhan Semalam dan hari ini wifey n hubby demam Syukur

Alhamdulillah masih dpt berpuasa Mc semalam dan hari ni,betul2 rehat.

Melepek je suami isteri semalam Pia ni ngada2,kalau demam tak nak "lawan"

Baring je keje,syukur la masih gagah nak solat Hubby susah nak demam,tapi hubby yg paling panas suhu

badan nya sian dia,semoga demam ni dapat menghapuskan dosa2 kecil kami,Amin


 Fairy Note-Blog baju updated!jemput tengok

9 comments:

Ardini Humaira said...

amin...
semoga akak dengan encik suami cepat sembu taw... :)

JMR said...

semoga cpt sembuh..dua2 dmm eh..cam sehati sejiwa lak ye..:-0

Puteri Bt Ahmad said...

sayang, cepat baek !!! wahh due2 demam. sian sgt huhuhuuh :(

Ummi said...

Assalamualaikum Pia...selamat berpuasa.... Alahaaii demam keeee...ololoooo...makan ubat betul2 dan semoga cepat sembuh yeaaa...take care... ^__^

LuRzA A.K.A [OtAkU] said...

salam ramadhan..

semoga puan/tuan cepat sembuh ek..
sy pun baru baik demam ni..just
x melarat lah..memang x lalu dh nk telan panadol..sampai payau tekakk..ceq heheh.
tapi teman sejati sy ade...rgc" minuman kegemaran 1001 khasiat
demam cepat kebah klw diamalkan minum pepanass..cepat kuar peloh..:))

~LoVE PiNk~ said...

tatabahasa tungkang langgang...muehehehe

Mak Lagenda said...

Alolo..siannya pia n suami. Demam plak pose2 ni yea. Mudah2 cpt2 la kembali sihat spt sediakala ya

P/s: Klu pia kelapangan, jom berbuka puasa sama2 mak dan kawan2 blogger nak?? Mak host event tu kelak. 4hb Ogos ( sabtu ) di seremban je. Klu sudi, email mak yeh.

Amy Syaquena said...

Selamat berpuasa dear, semoga cepat sembuh ye..

Peri PiA said...

Lovely dini-terima kasih dini :)

JMR-hehehe,suka tau

Lovely pupu-muah2,tenkiu syg

Lovely ummi-terima kasih ummi,hehe

Lovely Lurza-terima kasih ;)

Lovely pink-huh

Lovely Mak-terima kasih mak

Lovely amy-thanks dear, :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Labels

Artikel (221) Award (9) Bahan Santai (120) Beloved Nuffnang (25) Celebration (105) Cite biase jer (152) Doa (11) Emosi (183) First Time (186) Gift (6) Info (263) Kawen-Kawin (26) Lirik (21) Love (46) Nasihat (67) Pia berhujung minggu (83) Tag (21)