Beloved Nuffnang

Tabung SSPN untuk baby,InsyAllah..Amin

Counter

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, December 16, 2009

Apa Yg Kau Cari

Astarfirullahalazim,mengucap panjang dgr pasal berita ni di MHI pagi tadi. Bayangkan perasaan ayh budak ni...Kenapa la jan@#* ce~@#$ ni suke rosakkan ank dara org..Dieorg ni xde adik beradik perempuan?Ibu yg melahirkan tu bkn perempuan?Dah tu aibkan org pegi rakam.Ye la,kite xblh salah kan lelaki jer...kite xtau kan bdk perempuan tu mcm mane kan Jgn la zuriat kite, ahli keluarga buat pekara terkutuk ni...Ya Allah,jauhkan lah...Amin

4 comments:

atiQah adNan said...

budak perempuan tu yang gatal..
oleh kerana bawah umur kena lah repot polis kan.. ape la nak jadi,

Peri PiA said...

Lovely Atiqah-ye tak ye kan?bace artikel tu tls selambe je bdk tu.Lelaki jht tu dh bdk tu bg peluang...haii,tu la ape nak jadi :(

Anna said...

Hi, selamat berkenalan..Welcome u to visit http://anagallery-suhanaoct.blogspot.com..Nice to meet u :)

ezzati said...

ada baca td..apala perasaan ayh tu kan..huhu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Labels

Artikel (221) Award (9) Bahan Santai (120) Beloved Nuffnang (25) Celebration (105) Cite biase jer (152) Doa (11) Emosi (183) First Time (186) Gift (6) Info (263) Kawen-Kawin (26) Lirik (21) Love (46) Nasihat (67) Pia berhujung minggu (83) Tag (21)