Beloved Nuffnang

Tabung SSPN untuk baby,InsyAllah..Amin

Counter

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, December 20, 2009

Lady In Red Giveaway

This is my first time,try my luck ;).Pada anda yg ingin mencuba sila klik sini.Senang jer cara2 nak join contest ni.Sila2 Pia tau pasal contest ni dari blog Sara Hata kwn alam maya yg gigih bekerja lagi ctk :) Kebetulan pia ade pakai baju merah mase kenduri kawin adik ipar tempoh hari. Walaupon tak la merah sgt :D,pia nak mencube...
Inilah gambarnya

5 comments:

sarah said...

uits...tq dengan kate2 itu :)
next time join lg ek contest2 cam nih

atiQah adNan said...

hantaran dia cantik.. red n white.. gud combination.. disamping Pia yang comel bertudung merah.. hee~ baru qah perasan dah lame giler qah tak pakai tudung merah.. haha

Peri PiA said...

Lovely Sara-InsyAllah,seronok pula rasenya.mmg btl kata2 itu :)

Lovely Atiqah-Mase Pia bertunang dulu pon mmg Oteh,Makcik Hubby buat hantaran.Dia mmg kreatif.
hee~ 10q Qah b;ushing pula Qah ckp mcm tu

ezzati said...

gud luck..x reti nk pkai tudung gitu...comel

Peri PiA said...

Lovely Ezzati-cube la,pasti comel dia.10q

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Labels

Artikel (221) Award (9) Bahan Santai (120) Beloved Nuffnang (25) Celebration (105) Cite biase jer (152) Doa (11) Emosi (183) First Time (186) Gift (6) Info (263) Kawen-Kawin (26) Lirik (21) Love (46) Nasihat (67) Pia berhujung minggu (83) Tag (21)