Beloved Nuffnang

Tabung SSPN untuk baby,InsyAllah..Amin

Counter

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, December 19, 2009

My Cousin Weeding

Antara saudara mara belah umi
Selamat Pengantin Baru
Smile
Alhamdulillah,seorg lagi sepupu (pengantin lelaki) sudah selamat mendirikan masjid. Welcome the the club http://emo.huhiho.com Tahniahhttp://emo.huhiho.com Next week kenduri kat rumah pakcik pia pula,yg ni belah perempuan
Ramai sedare ckp muke pia same dgn isteri sepupu pia tu.Umi pon ckp ade iras2.U all rase same tak?http://emo.huhiho.com Agaknya btl la org kate,dlm dunia ni ade 7 org muke same dgn kite hihi.Org kate,bkn Pia yg kate ye mcm tu :Phttp://emo.huhiho.com Yg xbestnya,dlm perjalanan kat hiway ade sebuah lori sengal suke2 hati jer tukar lorong.Dah la kete yg kami sekeluarga naik btl2 kat belakang lori tu.Nsb baik xde ape2,hubby dpt kawal kete.Hubby memandu dlm jarak SELAMAThttp://emo.huhiho.com Syukur Alhamdulillah kami selamat pergi dan pulang Bile lah pemandu kat Malaysia ni nak berubahhttp://emo.huhiho.com

4 comments:

ezzati said...

aarlaaa..ada iras2 muka tu...

Peri PiA said...

Lovely Ezzati-same ek?comel lagi pengantin hihik

Lollies said...

betullah. sama rupa. Subhanallah. Alhamdulillah dah kahwin dah ya. i still remember him small though.

Peri PiA said...

Lovely Cousin
ade same2 sikit ek?ye la dulu sume kecik2 lagi,sekarang masing2 membina rumah tangga :).

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Labels

Artikel (221) Award (9) Bahan Santai (120) Beloved Nuffnang (25) Celebration (105) Cite biase jer (152) Doa (11) Emosi (183) First Time (186) Gift (6) Info (263) Kawen-Kawin (26) Lirik (21) Love (46) Nasihat (67) Pia berhujung minggu (83) Tag (21)