Beloved Nuffnang

Tabung SSPN untuk baby,InsyAllah..Amin

Counter

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, February 13, 2010

23 Things About Myself

Assalammualaikum,semoga anda semua sihat sejahatera dan selalu dirahmatiNya Disaat entry ini dibuat, mesti ramai yg balik kampung *mood cuti* kan? Nanti kamu sume dah start berblogging semula sila la bace entry ni okeh :P Saya ditag oleh Cik Jard "23 fakta atau berkenaan dgn diri sendiri" tau Dgn mood malu2 kucing saya menjwb Tag ini,sila jgn bosan baca pekara berkenaan diri saya okay :D,ok kite mula sekarang!!!!
  1. Nama penuh *panjang*, saya bgtau name saya Adawiyah jer ok.Selesa dipanggil Pia dialam maya.Nak tau mane dpt name tu?Dulu kat slot Samarinda diTV3 tu ade siar drama Sephia.Yg Cathriona Bahrin Ross berlakon dgn Ako Mustapha tu,kdg2 Sephia bahasakan diri Pia.Rase mcm cute ingt jer name tu hehe,tu yg lps berjinak2 bersosial dialam maya saya gune name yg amat cute bagi saya tu.Mak aii sudah merapu pada fakta pertama hihi
  2. Isteri kepada En. Fadzli,Alhamdulillah
  3. Berhati kaca,dlm erti kata lain sensitif.Dahulu lagi terok,boleh meletihkan org sekeliling
  4. Tak ramai kawan,mungkin sebab faktor no.3 :|
  5. Ketinggian kurang 150cm,dulu(sekarang pon kadang2 kena lagi) selalu kena ejek.Salah 1 lagi penyumbang fakta no.3 :'(
  6. Anak sulung,eh Jard same lagi :D ♂ 3 ♀ pon 3
  7. Umi Johor+Abah Kelantan=Pia lahir diHospital Bersalin KL
  8. Mase kecil tinggal diKL,kini sudah menetap disempadan KL Selangor selama 20thn(kira poyo r nak bgtau i org KL) =))
  9. Suke minum kopi,tapi suke Teh Tarik Kiosk Blue Cafe kat JJ.Susah nak cari kat mamak rase teh mcm kat JJ.Sebab gune 2 jenis susu iaitu susu pekat manis dan susu sejat
  10. Pencinta makanan pedas, pic tu fav!,kadang2 bertekak western :D
  11. Saya comot,tak pandai bergaya.Tapi dah pandai sikit kot,utk hubby hehe
  12. Selesa pakai t-shirt dgn tracksuit
  13. Suke lihat brg2 make up,tapi tidak untuk colet kat muke saya.Sabo jer la time kawen hari tu
  14. Peminat setia warna merah jambu.
  15. Peminat citer korea,tapi sekarang tak de mase sgt nak layan korea
  16. Kadang2 kuat sgt berangan
  17. Kerja rumah paling tak suke buat-lipat baju-
  18. Favourite pula pula cuci pinggan
  19. Pakai jam kat tangan kanan
  20. Kalau tak kenal org ingt saya sombong,saya ok sebenarnya..malu2 kot :D
  21. Agak baran,InsyAllah akan diperbaiki
  22. Perahsia
  23. Kadang2 boleh jadi seorg yg cerewet
Saya nak tag
  • Adq
  • Puteri
  • Safia
  • Miss Neddy
  • Sara
Harap kamu jwb tag ni ye :)






5 comments:

firahadifa said...

i pon suke ur nick .. *wink*

Sheherazade said...

Lovely Fira-really,thanks *wink* back

soffya cik bulan said...

k.log...tk smpt nk jwb tag ni...tp pia akn cuba k.tenet rmh truk sgt.ni bru je dpt yg k...tp kwn punye.hehe

Jard The Great said...

hehehe... thanks sudi jawab tag neh... mesti pandai masak yg pedas2 neh kan.. takleh ar ku bertandang ke rumah sbb tak makan pedas

Sheherazade said...

Lovely Pia-xper yunk,take ur time

Lovely Jard-same2,alah jard ni..u nya fasal i msk xpedas ok :P

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Labels

Artikel (222) Award (9) Bahan Santai (120) Beloved Nuffnang (26) Celebration (105) Cite biase jer (153) Doa (11) Emosi (183) First Time (186) Gift (6) Info (264) Kawen-Kawin (26) Lirik (21) Love (46) Nasihat (68) Pia berhujung minggu (83) Tag (21)