Beloved Nuffnang

Tabung SSPN untuk baby,InsyAllah..Amin

Counter

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, February 11, 2010

Contest lagi

Ehehehe ini la keje ku sekarang,men"join" kan diri dlm contest demi contest. Oleh kerana Cik SS yg saya kagum tu ssh pyh tag saya Maka dgn besar hatinya saya buat entry untuk melayakkan diri utk contest ini,anyone interested? come2!Click here Mula2 mcm ni 1) buat en3 khas dengan tajuk CoNteSt GamBAr rINDu pALinG kELakAR aTAu SeNGaL -wau!!saya berpendapat contest ini sgt MENARIK,dapat saya berkenalan dgn Pn Penganjur(salam,hi nice to meet u)caya la buat contest nih ;).Selain tu dpt berkenalan dgn blogger yg join contest ni sekali,dpt tgk gmbr2 menarik mereka.Wau lagi!Sume menarik,kreatif la u all ni.Akhir kata,semoga Pn Penganjur(suke hati pgl mcm ni,hihi) dan kite sume salaing rindu merindui kesayangan masing2 hingga ke akhir hayat :).Salam kasih sayang bersulam rindu dari saya "Pia",sila tatap gmbr taruhan saya :)
gmbr ini semase daku hang out dgn kwn2.kwn belanja mkn seafood di Klang saat sedang pilih ikan untuk dijadikan bhn santapan,tiba2 terindukan suami ku yg dikasihi maklum la lps keje terus pg Klang(windhu tau) (agak2 sengal tak pic ni?)belum pernah berpisah dgnnya dalam jangka waktu yg agak lame.owh tak dpt bayangkan jika terpakse berjauhan dgn suamiku."Aku tak biasa".Lps tu cpt2 suruh kwn snap pic sengal(kot) ini.kwn siap bhn saya angau tgk ikan pon terbygkan suami.Saya bace kat syarat2 tambahan pic gembira pon blh.Maka terpilih la pic ini. dAku dipejabat kalau tiba2 rindukan suami, maka cpt2 akn capai telefon bimbit.saya manaip madah2 rindu ahak ;),simple je.Asalkan kite rase puas hati bile dpt berhubung walaupon sekadar "sms" Rindu ini hanya untuk mu sehingga nafas ku terhenti, Pia mahu Encik Fadzli selalu terima kasih kerana menerima diri ini seadanya wahai suami ku Muhammad Fadzli Dikau doktor <3hatiku<3
Sayang2 yg di Tag
  1. Safia
  2. Yati
  3. Ezzati
Harap u all join ye,cayunk kamu dan follower2 lain juge.

4 comments:

Jard The Great said...

ehehe.. ku dtg nk tag kamu neh..

Kamu terpilih antara 5 blogger untuk menjawab tag neh..

****************************************

Rules:
Once you've been tagged, you are supposed to write a note with 23 random
things,
facts,
habits,
or goals
about you.
At the end, choose 5 people to be tag

*****************************************

ehehehe....... sila tinggalkan link kat entri neh spy ku mudah terjah nnt.. eheheheh.

WAJIB.. =p

Sheherazade said...

Lovely Jard-done!!sgt gembira terpilih,teruja!!10q

mama affan said...

pia..sengal jugak..hik2..gud luck eh..

soffya cik bulan said...

gud luck yg...
pia x smpt join ni.pia buka2 td, dh tutup la...uhuuu,,


ka.long, pia mng contest batik tu...tgk kt blog ya.hehe


(hihik.poyo je kan....=p)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Labels

Artikel (222) Award (9) Bahan Santai (120) Beloved Nuffnang (26) Celebration (105) Cite biase jer (153) Doa (11) Emosi (183) First Time (186) Gift (6) Info (264) Kawen-Kawin (26) Lirik (21) Love (46) Nasihat (68) Pia berhujung minggu (83) Tag (21)