Beloved Nuffnang

Tabung SSPN untuk baby,InsyAllah..Amin

Counter

Daisypath Anniversary tickers

Friday, April 16, 2010

Hanya Kita-kita yang dapat merasa

  • Kat Harian Metro semalam ada siar artikel ni,tapi versi online tiada untuk publish disini
  • Balik keje semalam singgah rumah parents,abah memang baca KOSMO sekarang.Selak2 KOSMO 12HB punya ade artikel yg lebih kurang sama.Nasib baik ade versi online ada,dapat tunjuk disini
  • HM semalam artikelnya ada extra iaitu "diChina ada orang pendek macam saya ni sampai ada yang bunuh diri kerana tertekan.Sering diejek dan dibuli " :'(
  • Sangat2 faham perasaan dipersendakan itu,dulu saya pon selalu sgt kena ejek sebab kan saya COMEL!Sekarang pon ada juga spesis mulut puaka mempersendakan tentang ketinggian ku ini :(,cuma tak sekerap dulu masa zaman sekolah...Pahit sungguh kisah silam itu...
  • Sebab tu saya suke menyendiri,takut hati dilukai,dan ini antara sebab saya jd seorg yg sgt mudah kecil hati(rasenya dah mention byk kali dlm entry2 sebelum ni, :P)
  • Tak pe at least sekarang saya ada hubby yg syg n manja kan diri ini,Alhamdulillah.
  • Syukur Alhamdulillah dilahirkan cukup sempurna sifatnya,juga masih dipinjamkan nyawa dan kesihatan dari Allah.
  • Memang tiada niat nak pergi potong kaki,nak tambah ketinggian,ngeri la nak tahan sakit dan belajar berjalan semula

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Labels

Artikel (222) Award (9) Bahan Santai (120) Beloved Nuffnang (26) Celebration (105) Cite biase jer (153) Doa (11) Emosi (183) First Time (186) Gift (6) Info (264) Kawen-Kawin (26) Lirik (21) Love (46) Nasihat (68) Pia berhujung minggu (83) Tag (21)