Beloved Nuffnang

Tabung SSPN untuk baby,InsyAllah..Amin

Counter

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, May 19, 2010

AdaMaya

Salam 1 Blogger Malaysia :)

ok2 saya tau AdaMaya dah tamat siaran :(

Saya baru terhegeh2 nak ulas pulak pasal AdaMaya ehehe

Episod 17 AdaMaya paling menyakitkan hati!Huh

Dah berganti dgn Syah Jihan,kelako juge citer baru tu Pari2 ckp Perak
Siap berkain batik wakakak

Ok,tanpa melengahkan time...tgk la haasil bebelan ku yg tak seberape ni

Maya,lebih baik kamu makan RACUN dari terima suapan dari bukan muhrim mu wahai Maya :(
Lepas buat salah tunding jari marahkan suami ye Maya,kamu yg tak bertanggungjawab lambat jemput Amani
Lps tidurkan Amani yg comel,kamu meroyan pulak nak mintak cerai.Padahal Adam dah berlembut dgn kamu
Ini paling TERBAIK ye kamu Maya,berkhalwat dgn Dani yg tak tau malu tu.Adam masih bersabar

Adam masih baik hati berbincang cara baik demi mase depan Amani dan rumah tangga mereka pd esok pagi

4 comments:

Atiqah Adnan said...

i like!
betul.. maya sangat tidak matang dan dari cerita tu banyak yang bOleh kita belajaR kan pia..

fzi said...

Salam Pia...
Makcik dah siap2 boh lagu adamaya dalam Menu...hehe...miss pulak dengan citer tu.. :)

fikaryna said...

mmg blaja jadi isteri yg baik sbb x mo jd macam maya part x baik tuh kan..

Peri PiA said...

Lovely Qah-u like it?hee~ thanks dear.btl tu dia,jadi isteri mudah utk ke syurga dan neraka..pilih la

Lovely Fzi-ehehe ye ke makcik,
lagu Dakmie mmg best
btl rindu la,terutamanya dgn Amani

Lovely Ryna-btl tu ambil pengajaran,kite sama2 berusaha jd wifey2 yg solehah ye..yeyyy

InsyAllah

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Labels

Artikel (221) Award (9) Bahan Santai (120) Beloved Nuffnang (25) Celebration (105) Cite biase jer (152) Doa (11) Emosi (183) First Time (186) Gift (6) Info (263) Kawen-Kawin (26) Lirik (21) Love (46) Nasihat (67) Pia berhujung minggu (83) Tag (21)