Beloved Nuffnang

Tabung SSPN untuk baby,InsyAllah..Amin

Counter

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, May 18, 2010

JELAJAH BLOG versi 4.0 BEN ASHAARI

Ini lah masanya,inilah inilah inilah..berapa byk ini laaaaa =))


Pia Pia oh Pia Pia jgn berlengah lagi,ok2 ni saya sedang mengetuk papan kekunci komputer pejabat utk menyatakan disini bahawasanya saya ingin blog saya dijelajah oleh En.Ben Ashaari yg ku selalu jumpa didunia alam maya ni.Tak sangka dia sgt2 popular didunia blog ini

Nama manje saya disini Pia maaf tergedik pula :)),name kat FB Hurin Adawiyah

So far nama blog saya nama omputih My Real Fairy Tales.Blog saya ni telah bertukar nama sebanyak 3 kali termasuk My Real Fairy Tales.Masih tercari2 identiti dan nama tetap untuk blog ini.

Nama blog sebelum ini
  • Cheriter@ Pia
  • Kerana Diriku Wanita Biasa

Tujuan saya berblogging untuk ekspresi diri dan seperti kata2 di header sekadar meluahkan rasa jiwa

Saya cukup teruja setelah mengenali dunia blog.

Dunia blog Malaysia sahaja sudah cukup berwarna-warni dan hebat

Saya terhidu siri jelajah ni,dari blog pengunjung blog saya TK, Cik Bulan,adik syg yg saya kenal dari alam maya

Sebab paling utama ingin Blog isteri En.Fadzli dijelajah En Ben
  1. supaya blog biase2 ini dapat menyerlah,tak menyerlah banyak sikit pon ok :)
  2. Nak lebih ramai blogger sedar akan kewujudan blog ini
  3. Nak trafik,tipu la kan jika saya tak nak up kan trafik blog saya ni kan
  4. Kenal dgn lebih ramai blogger yg hebat diluar sana
  5. Suka dgn Tagline Jgn Bagi Aku Membebel :D blog En.Ben.Akhir2 ni,dulu mcm terlepas pandang ehehe.
  6. Terima kasih En.Ben selalu share tips n inspirasi utk berblog.Kadang2,saya memang tak terkejar entry En.Ben pantas mcm keretapi kat Korea,Jepon 
Akhir kata(tiba-tiba pulak),maaf penulisan saya masih lemah.semoga saya dapat banyak membaca dan memperbaiki mutu penulisan saya di blog ini.Semoga saya tabah menunggu En Ben singgah ke blog ini :)

p/s-En Ben,status diFB yg masih berkesan dikotak fikiran saya tentang warga asing gembira dapat beli kasut baru walaupon harganya hanya RM5,manakala kita hanya puas dapat menyarung kasur berjenama yg bernilai ratusan RM.



No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Labels

Artikel (222) Award (9) Bahan Santai (120) Beloved Nuffnang (26) Celebration (105) Cite biase jer (153) Doa (11) Emosi (183) First Time (186) Gift (6) Info (264) Kawen-Kawin (26) Lirik (21) Love (46) Nasihat (68) Pia berhujung minggu (83) Tag (21)