Beloved Nuffnang

Tabung SSPN untuk baby,InsyAllah..Amin

Counter

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, July 31, 2010

Dewan Peperiksaan Di Afghanistan

Bersyukurlah pelajar2 Malaysia


17 comments:

bARdbOO said...

yg kita kat malaysia ini sibuk dok komen itu xkena, ini xkena.. mmg x bersyukur..

jum baca entry terbaru bARdbOO:
Cara mendapatkan buffered earning Nuffnang

intan said...

sian..
panas terik..

encHIx laNDax said...

mmg bersyukur laa..mendidih otak nak jawap final cmni..heheh

Peri PiA said...

bardboo-btl tu,kena bersyukur

lovely Intan-btl,sian sgt

landax-mengelegak kan?sian mereka

thanks u all sudi komen my blog

.s.o.f.i.a. said...

kita dok lam dewan ada kipas pun bising panas. bila pasang ekon bising sejuk. ada ja yang tak kena..... ngengada!!!!

Peri PiA said...

Lovely Sofia-ye la kan,kita lupe untuk bersyukur

Jard The Great said...

wa.. panasnyaaaaa! hehe

Peri PiA said...

lovely Jard-hbs exam terus sun burn,huhu

farahfatihah said...

seteruk2 kat m'sia ni, ada lagi yg lebih teruk, lebih susah...oleh itu kita harus sentiasa bersyukur

Hana Faza-same person said...

salam pia
salam kenal2an :)

hmm susah2 kita di sini, ada lagi insan lebih susah kat sana, kan?

nice knowing u :)

Peri PiA said...

lovely FarahFatihah-bersyukur tu wajib kan dear...kena selalu ingt ade org yg lebih susah dr kite

Lovely Haza-Salam kenal Haza ;),my pleasure to receive ur comment here.thanks a lot
btl tu,ada org lagi menderita dr kita kat dunia ni
do come again ya :),InsyAllah nti pia dtg ur blog..

kak ina kl said...

bdk-bdk ni tpt peksa ok pun ada yg tak malas belajar kan..

deena awanis said...

siyes ke dorang tengah amek exam ni??exam ape tu??mahu berpeluh ketiak nak tunggu abes jawab sumer..

ezzati said...

wahhh..x sangka..kita kt malaysia ni mmg ptt bersyukur sgt

Peri PiA said...

Lovely K.Ina-btl juge tu kak,ehehe

Lovely Deena-not so sure,but whati can say is "Alhamdulillah",much better here rite?

Lovely Ezzati-yup,syukur sgt2 kan ..Moral of the picture

soffya cik bulan said...

ptt kita pn kne buat mcm ni bru teras bsrnya nikmat kemwahan slm ini

Peri PiA said...

Lovely pia-setuju...utk bdk2 yg degil selayaknya..btl tak?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Labels

Artikel (221) Award (9) Bahan Santai (120) Beloved Nuffnang (25) Celebration (105) Cite biase jer (152) Doa (11) Emosi (183) First Time (186) Gift (6) Info (263) Kawen-Kawin (26) Lirik (21) Love (46) Nasihat (67) Pia berhujung minggu (83) Tag (21)