Beloved Nuffnang

Tabung SSPN untuk baby,InsyAllah..Amin

Counter

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, August 21, 2010

Hati ini

Salam Jumaat(sepatutnya yg publish semalam) :D

Something made me down..down..down
 gOt nothing to do with my beloved hubby

pekara yang Pia kurang senang berlaku kat

tempat cari rezeki,tak pe la biar disimpan dalam hati

walau hati ini sakit,keping-keping jadinya

terima dengan redha,semoga ade hikmah disebaliknya

Amin


Penutup mari kita layan lagu ni,sesuai kan utk bulan2 Puasa?...bukan lagu yg melalaikan
Lirik yg Pia dah BOLD kan untuk motibasi motivasi untuk diri ini



Mereka meragui wujudnya cinta yang sejati
Tidak hati ini
Semenjak dari mula
Ku yakin ada cinta
Cintalah yang memungkinkan segala

*
Ku rela biar betapa pun perit tertusuk duri
Jalan berliku tiada bertepi
Ku percaya tidak sia-sia aku diuji
Demi cinta tersembunyi hikmahNya pasti

Korus
Pandang-pandang alam ini
Sambil pandang difikiri
Mana bumbung langit tinggi
Mana lantai bumi
Tiap satu yang terjadi
Tidak mungkin tersendiri
Cuba cari jawapannya andai meragui

Mereka meragui wujudnya cinta yang sejati
Tidak hati ini
Semenjak dari mula
Ku yakin ada cinta
Cintalah yang memungkinkan segala


Ada hikmah yang pasti..
Sejak mula ku percaya ada cinta
Cinta itu memungkinkan segalanya
Cinta suci yang abadi

7 comments:

kak ina kl said...

ooo apakah yang membuatkan kamu down...semuga semuanya dapat diatasi


rasanya tersilap taip kat atas tu..padam tau...sbb bukak byk sgt blog nak balas komen

ezzati said...

nape ni dear???happy2 slalu k

deena awanis said...

sabar yer pia..dugaan bulan puasa tu..biasa laa kalo kat ofis tu..mesti ade jer yang nak dengki..just ignore jer..take care k..

farahfatihah said...

sis..jgn down2 sgt ..ceria2 selalu yer..

Peri PiA said...

lovely K.Ina-terima kasih byk,biase la politikus skit kat tmpt cari mkn
salah ek?saya tgk ok jer?kalao akak xske bgtau ye..nti sy padam

Lovely Ezzati-thanks so much..muahh2..ade org buli hehe

Lovely Deena-yup,thanks so much..try to enjoy my life ;)

Jard The Great said...

ooo.. aku lak down hari ini.. huk huk

Peri PiA said...

Lovely Jard-uhuk2..dah ok?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Labels

Artikel (221) Award (9) Bahan Santai (120) Beloved Nuffnang (25) Celebration (105) Cite biase jer (152) Doa (11) Emosi (183) First Time (186) Gift (6) Info (263) Kawen-Kawin (26) Lirik (21) Love (46) Nasihat (67) Pia berhujung minggu (83) Tag (21)