Beloved Nuffnang

Tabung SSPN untuk baby,InsyAllah..Amin

Counter

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, August 19, 2010

Roslin disyaki berdua-duaan?

Tak baik cerita keburukkan orang kan...Pia cume nak share berita ni...

Lafaz cerai di hotel

Oleh FIRDAUS HASSAN dan NOR AZIRAN MOHD. YUNUS
berita@kosmo.com.my



GOMBAK – Nurhayati Othman, isteri kepada jaguh badminton negara Roslin Hashim, mendakwa dia diceraikan oleh suaminya selepas dia mendapati lelaki itu berada bersama penerbit filem, Raja Azmi Raja Sulaiman di sebuah hotel di Jalan Ampang, Kuala Lumpur pada 7 Ogos lalu.
Nurhayati yang merupakan Pengarah Pemasaran, Perbadanan Kemajuan Filem Nasional (Finas) berkata demikian ketika memberi keterangan di Mahkamah Rendah Syariah Gombak Timur di sini semalam.
Roslin atau nama sebenarnya Muhammad Roslin Hashim selaku defendan melalui peguamnya Roslizam Rahim mengesahkan menerima surat pengesahan perceraian itu pada Isnin lalu selepas pihak plaintif (Nurhayati) memfailkannya pada 10 Ogos lalu.
Nurhayati, 38, berkata, Roslin, 35, melafazkan cerai tersebut setelah dia dan ahli keluarganya termasuk ibu dan dua adik lelaki menyerbu bilik bernombor 533 dengan dibawa oleh Jalani Sidek (suami Raja Azmi).
“Tiada pertengkaran yang berlaku pada masa itu, cuma perdebatan. Defendan berada dalam keadaan sedar, siuman dan tenang duduk di atas kerusi. Selepas itu, saya bertanya, saya mahukan keputusan awak sekarang.
“Selang beberapa saat kemudian defendan membuat lafaz, ‘I cerai you lah’ di hadapan keluarga saya, Raja Azmi dan Jalani,” katanya.
Roslin yang turut dipanggil untuk memberikan kenyataan berkata, mereka telah memaksanya melafazkan cerai setelah mengesyaki dia berdua-duaan dengan Raja Azmi selepas mereka menyerbu bilik bernombor 533, Hotel Corus, Jalan Ampang pada 7 Ogos lalu kira-kira pukul 8.30 malam.
“Saya berada di luar hotel tersebut, bukan di dalam bilik seperti yang didakwa.

Thanks Kosmo

10 comments:

iDa_MutHiaH said...

ish...x tau nak kata apa la...huhu...nie kali ke2 kan roslin kawen...

atty's said...

kawin ceerai .kawin cerai .kot ensem takpe laie..huahuahua..

Peri PiA said...

Lovely Ida-tu ler.. :|

Atty-oppss...

.s.o.f.i.a. said...

tapi roslin ngan raja azmi kan memang close..... salu tengok depa pi gelanggang raja lawak sesama.... banyak gak acara depa dilihat bersama..... ada kerja kot..... bulan posa tak bek buruk sangka... he he...

Peri PiA said...

Lovely Sofia-begitu ek?ye la tak baik buruk sangka ;)

deena awanis said...

yang pergi duduk berduaan kat hotel sape suruh..kot yer ada hal nak bincang pun, pergi cafe x boleh ke??

Peri PiA said...

Lovely Deena-itu la fasal,xtau or buat2 x tau perbuatan itu salah

Linglung said...

xtau lah mana yg betol..sana cakap lain sini cakap lain..lantak dioranglaah

soffya cik bulan said...

ohh yg ni khwin kali ke-2 nyer ek..adoii...

Peri PiA said...

Linglung-ehehe,biaq pi la kan

Lovely Pia-hak2,iyer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Labels

Artikel (221) Award (9) Bahan Santai (120) Beloved Nuffnang (25) Celebration (105) Cite biase jer (152) Doa (11) Emosi (183) First Time (186) Gift (6) Info (263) Kawen-Kawin (26) Lirik (21) Love (46) Nasihat (67) Pia berhujung minggu (83) Tag (21)