Beloved Nuffnang

Tabung SSPN untuk baby,InsyAllah..Amin

Counter

Daisypath Anniversary tickers

Friday, September 3, 2010

Majlis Berbuka Puasa

Al-Kisah Jumaat minggu lepas,

ade majlis berbuka puasa anjuran

top management,terima kasih boss :)

Majlis berbuka kat Vistana Hotel

makanan banyak not bad makan free

jangan banyak bunyi ok Pia!ehehe

Kawasan tumpuan Kamben Panggang!!!Q panjang!

sempat la merasa,yum2 lembut dagingnya dipanggang

yang penting tak de bau,bertambah selera

Gambar hanya ini yang mampu,

sibuk makan,mengewakan (T.T)

Tahun lepasnya majlis gambar lagi

meriah pakai tipon je,nak tengok kat sini

dah ade Digi Cam malas lak nak snap

pandan muke kan dah menyesal

Pia suke bergambar,tapi kadang cengini la jadinya senyum cemek


Pasan jap

Kami dah tawen :)

eeeee,tunjuk gigi



Maaf gambar terpakse diblurkan,ade yang low profile kekekeh

7 comments:

[z@ck] said...

alahai..sweet je sis..kecik je =P

farahfatihah said...

wahhh mkn kamben panggang yer...sedapnya!!! pasan x, tiap kali kalau ada majlis buka pose, mesti ada kamben,kalau ada kamben mesti ada majlis buka pose heheheh dah melalut plak

deena awanis said...

company dina xde pun wat majlis berbuka puasa..lepas raya nanti, baru ada sambutan hari raya..tu pun, ntah sempat ke tidak mak buyung yang dah nak meletop ni pergi..hihihi

kak ina kl said...

memang tak bestkan bulan ramadhan nimakan buffet..tak berbaloi pasal cepat kenyang kan.

Peri PiA said...

Lovely Z@ck-yup,ketot aje akak ni hehe..malu la,10q :D

Lovely FFatihah-xsempat snap pic la dear ehehe,bz Q

Lovely Deena-ehehe xper la kan yg penting price charming,company Pia raya x buat..buke puase je..terbalik lak hehe

Lovely K.Ina-btl tu kak,banyak mane la blh msk mase berbuka perut kita ni

iDa_MutHiaH said...

salam pia =)

sory la nak tnya cm ne pia buat dash kat 'makan free' tue?x tau la...huhu

Peri PiA said...

Lovely Ida-dah jwp ,ehehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Labels

Artikel (221) Award (9) Bahan Santai (120) Beloved Nuffnang (25) Celebration (105) Cite biase jer (152) Doa (11) Emosi (183) First Time (186) Gift (6) Info (263) Kawen-Kawin (26) Lirik (21) Love (46) Nasihat (67) Pia berhujung minggu (83) Tag (21)