Beloved Nuffnang

Tabung SSPN untuk baby,InsyAllah..Amin

Counter

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, September 2, 2010

Sepetang Di Proton City

Aktiviti stock kepam lagi,muehehe..Bulan July nya citer

Pia balik kampung hubby mase ni,adik2 perempuan ku yang 2 orang ni pon nak ikut

kebetulan ade durian sikit kat kampung hubby,alahai F.I.L ku sayang baik sangat

Dia siap tolong kupas durian untuk kami makan,kami makan sampai takut tengok durian seminggu

hehe.Gambar makan durian tak dapat disiarkan harap maaf..aksi terlampau muehehe


Ok,ni nak citer ade suatu tempat kat Tanjong Malim

Kebetulan adik ipar praktikal kat situ,M.I.L kirim kan bekal

untuk adik ipar mase kami nak balik.Sehaluan kan apa salahnya.

Singgah sebentar di Proton City,dibawah hasil2 di Proton City hehe

Pia dah penah lalu jalan ni 2 3 kali dah,tak pernah snap gambar lagi

Cantik tempatnya,berlatar belakangkan Banjaran Titiwangsa...

Kat padang nya siap ade Abang BangLA main kriket lagi hihi


Kilang Proton yang luas

Jalan masuk,awan gula2 kapas ;)


Macam ala2 obersea
Buktinya,hihi
Lake

Green2 grass
Opss,ehehe

Lalala,berangan hindustan jap


Sekian untuk kali ini :)

8 comments:

farahfatihah said...

wahh g jalan2!!! lama xg sana huhuh

kak ina kl said...

wah cantiknya proton city ni..dulu pernah lalu masa nak gi ke ipoh ikut jalan lama..tak taulah pulak secantik ni..lain kali bolehlah singgah.

kena terus terang dengan imran tentang kejadian manusia..

ezzati said...

cantiknya view ni..selalu je nmpk signboard proton city ni kalo g kl dr penang..tak sangka lak ada view camni...

alalalala..hindustan xpe dah hubby n wifey :)

Peri PiA said...

Lovely FFatihah-kalo ke utara,sila singgah :)

Lovely K.Ina-bgs la akak terus terang,eheh

akak singgah la,rumah cantik2 kat situ..tapi syg xde org dudok sgt

Lovely Zati-tu ler,zati lalu mesti nmpk kan..singgah ye nanti

[z@ck] said...

hey..pegang tummy sapa tu?hehehe

Peri PiA said...

Lovely Z@ck-my boo,ehehe opss

Lindonut said...

hehe. sweet2 gitu ehh pia firth. ;D

Peri PiA said...

Lovely Lin-XD, :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Labels

Artikel (221) Award (9) Bahan Santai (120) Beloved Nuffnang (25) Celebration (105) Cite biase jer (152) Doa (11) Emosi (183) First Time (186) Gift (6) Info (263) Kawen-Kawin (26) Lirik (21) Love (46) Nasihat (67) Pia berhujung minggu (83) Tag (21)