Beloved Nuffnang

Tabung SSPN untuk baby,InsyAllah..Amin

Counter

Daisypath Anniversary tickers

Monday, October 4, 2010

Calar Balar

 Hari ini ISNIN,suka tak?hehe,saje  nak buat entry poyo ni

 Lihat jari ku,luke terkena pisau

Adeh,ade 1 hari tu tu ade jer tak kena...habis calar balar tangan
ade jer sebab jari ni tersadong sana-sini (T_T),nampak kecik jer luke
pedih taw huhu.


Yang kena laci plastik 4 tingkat mase nak tarik laci tu,macam ade plastik lebihan tajam2 sikit.




p/s-luke dah lame baik,,tengok la gambar bulan berapa hihi,jangan marah

2 comments:

.s.o.f.i.a. said...

huishhhh!! bahaya tu!!! dah pi xray lum??? silap2 kena tahan wad 45 hari tu kalau calar balar camtu. he he......... siap kena cucuk kancing gigi...... he he.....

Peri PiA said...

Lovely Pia-asal xcukup kan pantang 100 hari jer :P

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Labels

Artikel (221) Award (9) Bahan Santai (120) Beloved Nuffnang (25) Celebration (105) Cite biase jer (152) Doa (11) Emosi (183) First Time (186) Gift (6) Info (263) Kawen-Kawin (26) Lirik (21) Love (46) Nasihat (67) Pia berhujung minggu (83) Tag (21)