Beloved Nuffnang

Tabung SSPN untuk baby,InsyAllah..Amin

Counter

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, October 27, 2010

Kegiatan maksiat atas bumbung berakhir tragedi

Berita semalam yang menyesakkan nafas,budak 12 tahun!

Al-Fatihah


ANAK panah menunjukkan arah seorang budak perempuan berusia 12 tahun terjatuh dari tingkat enam ketika cuba turun melalui dinding sebuah apartmen di Petaling Jaya kelmarin. Gambar kecil menunjukkan keadaan mangsa selepas terjatuh.

PETALING JAYA – Seorang gadis sunti berusia 12 tahun yang menemui ajal selepas terjatuh dari tingkat enam Blok E dekat Apartmen Lestari di Damansara Damai di sini kelmarin dikatakan selalu berada di situ untuk melakukan perbuatan sumbang.
Perkara tersebut didedahkan oleh penduduk di situ yang sebelum ini sering melihat mangsa bersama beberapa remaja lelaki naik ke bumbung bangunan itu.
Menurut mereka, remaja perempuan berkenaan bukan penduduk di situ. Selain itu, dia juga sering dilihat terhendap-hendap setiap kali hendak ke bumbung bangunan tersebut.
Seorang penghuni yang enggan dikenali berkata, penduduk kemudian bersepakat untuk memasang perangkap bagi mengetahui aktiviti mereka.
“Alangkah terkejutnya kami apabila melihat mangsa sedang berasmara dengan tiga remaja lelaki di situ.
“Kami kemudian menyergah mereka menyebabkan mereka terkejut dan cuba melarikan diri. Ketika itulah mangsa cuba turun dengan memanjat dinding tetapi dia gagal lalu terjatuh ke tanah,” ceritanya ketika ditemui semalam.
Ikuti berita selanjutnya di KOSMO! hari ini.

p/s-minta dijahui dari kalangan kita..Amin

6 comments:

kak ina kl said...

tak tahulah apa nak jadi budak remaja skrg ni..

Kalamhati said...

hmm macam2..kecik2 lg dah pandai buat perkara terlarang..nauzubillah

Mia-Ina said...

dunia oh dunia..mcm2x hal sekarang

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ said...

mcm2 kes skang nih...

.s.o.f.i.a. said...

nauzubillah............

Peri PiA said...

Lovely K.Ina-pening kak

Lovely Kalamhati-dimana silapnya agak nya ye?thx for comment

Lovely Mia-mcm2 pening dibuatnya

Lovely Yanie-esk luse?takut kan?

Lovely Sofia-Nauzubillah

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Labels

Artikel (221) Award (9) Bahan Santai (120) Beloved Nuffnang (25) Celebration (105) Cite biase jer (152) Doa (11) Emosi (183) First Time (186) Gift (6) Info (263) Kawen-Kawin (26) Lirik (21) Love (46) Nasihat (67) Pia berhujung minggu (83) Tag (21)