Beloved Nuffnang

Tabung SSPN untuk baby,InsyAllah..Amin

Counter

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, October 2, 2010

Pia pakai susuk??

Hari khamis ada Pasar Malam Jalan Miow2

Ajak hubby singgah,jumpa gerai buah-buahan

Nampak pisang emas cantik je,nak beli ni


Pia saje buat2 tanya macam dalam status Fb Pia
kat bawah ni


Terkezut den Pak Cik tu tanya

Haiyakkkk,Pak Cik oh Pak Cik

Jangan risau saya ni penakut

tak tahan sakit nak cucuk susuk

kat muke ni,huhu tak kuasalah

InsyAllah tak pakai punya

Tak penah terlintas pon

Nasib baik mood Pia baik mase
tu

Kalau tak" Pala hang aku putaq"

5 comments:

ardinihumaira said...

hoh... sabooo.. saboo.. hehe.. susah gak orang salah anggap kan

.s.o.f.i.a. said...

lorh!!!! kalau pakai susuk takleh makan pisang mas ka??? teruk ah camnie......

(ha ha..... ayat saja nak bikin kntroversi)

Peri PiA said...

Lovely Ardinihumaira-itu le,tak pasal2 huhu

Lovely Sofia-hangat!!!amboi sofia :P

deena awanis said...

dia nampak muka pia berseri-seri la tu.. hihi

Peri PiA said...

lovely Deena-ehehe..Amin2

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Labels

Artikel (221) Award (9) Bahan Santai (120) Beloved Nuffnang (25) Celebration (105) Cite biase jer (152) Doa (11) Emosi (183) First Time (186) Gift (6) Info (263) Kawen-Kawin (26) Lirik (21) Love (46) Nasihat (67) Pia berhujung minggu (83) Tag (21)