Beloved Nuffnang

Tabung SSPN untuk baby,InsyAllah..Amin

Counter

Daisypath Anniversary tickers

Friday, October 1, 2010

Ade apa dengan 158?Jom TERUSKAN baca yek

Salam Jumaat hari ni hari Jumaat
Follower cecah angka 158 ;)
Terima kasih banyak2 ye Follower


Nampak jer no 158 tu kan

fikiran Pia terus terimbau kenangan
lalu...

Mase follower cecah seratus dulu kan
bukan Pia tak hargai tau,walaupon tak buat
entry fasal itu.eleh kecoh follower blogger lain
ribu-riban hihi

Apa yang Pia kenangan kan sangat ni?
Ingin tahu?Nak?Nak?hehe ,disini


Tu entry picisan lame,if anda semua masih blur2
ape kes la si Pia ni merepek citer tak faham

Sebenarnya No Bas yang dok naik dolu2
1
8




Fuhh jantung Pia selalu rase nak pecah kalau
nampak No Bas ni dulu2,takut kena tinggal bas

Jenuh oooo nak tunggu next bus,boleh nangis tau
kena tinggal baskan ,kecik lagi kan mase tu 
kememeh la kahkahkah


Sekian Memori untuk hari ini

3 comments:

ardinihumaira said...

;) sian dia kena tinggal..

.s.o.f.i.a. said...

he he........... blog followers pun bley recall memories kan???? =)

Peri PiA said...

Lovely Ardinihumaira-huk2..penah sekali jer hehe

Lovely Sofia-memori daun pisang :P

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Labels

Artikel (221) Award (9) Bahan Santai (120) Beloved Nuffnang (25) Celebration (105) Cite biase jer (152) Doa (11) Emosi (183) First Time (186) Gift (6) Info (263) Kawen-Kawin (26) Lirik (21) Love (46) Nasihat (67) Pia berhujung minggu (83) Tag (21)