Beloved Nuffnang

Tabung SSPN untuk baby,InsyAllah..Amin

Counter

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, October 26, 2010

Sebuah kisah benar.....

Tadi on the way pegi keje hubby Pia cerita ada suatu pekara berlaku kat salah sorang pelajar sekolah tempat hubby keje.

Hujung minggu lepas,sepatutnya pelajar yg dudok asrama boleh pulang ke rumah masing2

Tapi ade sorang pelajar perempuan ni tipu parents cakap minggu lepas tak boleh balik.

Tujuan nya supaya dapat pergi Genting dengan "kawan",nak dijadikan cerita
lepas menghabiskan masa di situ mereka turun lebih kurang pukul 5pagi

Malang nya berlaku kemalangan semasa mereka nak turun dari tempat tu dan pelajar perempuan itu koma dan meninggal tak lame lepas tu.

Pia cerita ni bukan nak mengaibkan orang,semoga dapat dijadikan tauladan
Sedihnya arwah meninggal macam tu,ajal semua ditangan Allah

Allah sayang sebab tu dia ambil budak perempuan tu cepat

p/s-semoga pia dapat mendidik anak dengan baik jika diizinkan Allah mengandung

4 comments:

ardinihumaira said...

Innalillah..
semoga zuriat kita tidak bersikap begini... amin..


p/s: susah juga budak2 sekarang ni. hu

Peri PiA said...

Lovely Dini-Amin...risau kan..pening2

soffya cik bulan said...

terasa insaf....
dlu zmn2 sek nakal juge...hu

.s.o.f.i.a. said...

innalillah.....

nauzubillah..... takutnya!!!! meremang bulu roma baca..... =(

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Labels

Artikel (221) Award (9) Bahan Santai (120) Beloved Nuffnang (25) Celebration (105) Cite biase jer (152) Doa (11) Emosi (183) First Time (186) Gift (6) Info (263) Kawen-Kawin (26) Lirik (21) Love (46) Nasihat (67) Pia berhujung minggu (83) Tag (21)