Beloved Nuffnang

Tabung SSPN untuk baby,InsyAllah..Amin

Counter

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, November 9, 2010

Showing Some Love

Hati Pia yang fragile ni tersentuh lihat gambar ini :),pok cik ini mempunyai hati yg sangat mulia

Sesungguh nya kasih sayang itu univesal,ecece bukan setakat berkasih sayang antara kita dengan manusia je


Terlihat gambar ini diblog Dini cantik

10 comments:

My Little Diary said...

cool....:)

entry terbaru "old-school"

Amy Syaquena said...

bagusnya pak cik nie..kalau amy x tahu la boleh buat ke tak sebab amy takut sangat dengan kucing...

ardinihumaira said...

heee...
kiutnya tengok pacik tu dengan kucen & angsa kan.. tabik spring kat beliau! :D

ezzati said...

pakcik ni mesti penyayang :)

paDel said...

sayangi lah hidupan...huhuhuhuu

Hana Faza-same person said...

hai pia :) salam kenal..

terharunya tgok org penyayang mcm nih..semoga kebajikan yg dibuat mendapat keberkatan di sana nnti..amin

.s.o.f.i.a. said...

so sweeeeeeeeeeeeeeett!!!

Peri PiA said...

Little Diary-yeahh :)

Lovely Amy-ehehe,kucen comel

Lovely Dini-Hihi,betul3

Lovely Zati-Pia pon rase same

Padel-sambil nyanyi lagi Sandarkan pada kenangan..ok?hehe

Lovely Hana-Salam kenal :),thx ye komen kat blog ni..memang terharu jer tgk pic ni,Amin2

Lovely Sofia-baru tau ke?haha :P

azzey said...

Peri Pia; kasih sayang sukar ditafsirkan . hanya mudah dijelaskan oleh yg menikmatinya.....

p/s: salam kenal

Peri PiA said...

Lovely Azzey-betul tu ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Labels

Artikel (221) Award (9) Bahan Santai (120) Beloved Nuffnang (25) Celebration (105) Cite biase jer (152) Doa (11) Emosi (183) First Time (186) Gift (6) Info (263) Kawen-Kawin (26) Lirik (21) Love (46) Nasihat (67) Pia berhujung minggu (83) Tag (21)