Beloved Nuffnang

Tabung SSPN untuk baby,InsyAllah..Amin

Counter

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, December 30, 2010

Blog Cokia Pia pon kena serang


Tak pasal2 (T.T),nangis?Tak de maknanya
bazir air mata

Alhamdulillah,semoga Allah bagi hidayah
kat orang cenggini

Kesian2 kan orang macam ni,penat merayau
dari 1 blog ke 1 blog kumpul dosa.


Fairy Notes-Pasal bola je,kecoh la lu

9 comments:

asleenda said...

pia..biase la diorg tu..
mental kelas ke 3..
huhu..

farahfatihah said...

wahhh sampai mcm tu ke kak??? kira glamor gak blog akk hehehe

Amy Syaquena said...

sakit mental apa budak tue..buat orang emo je..

y-A-n-A said...

hahaha.. tak puas hati lah tu.. isy.. isy.. isy.. :DD

nur said...

Pia dear
suke ayat pia tu.. meraih dosa.. semoga dia dapat hidayah
ALL IN ONE

Fxysche Nas said...

Ya Allah..
mohon org2 cmni di lembutkn hati utk berubah..
mohon2 juga di jauhkan dr bnde2 bgini...

sbr ye kak =)

Peri PiA said...

Lovely As-pathetic btl org mcm ni

Lovely FFatihah-glamer?xde makne nya hihi

Lovely Amy-Pia ok ;),biarkan je org mcm tu

Lovely Yana-sian kan dia..ish2 :D

Lovely Nur-thanks dear..mudah-mudahan

Lovely Fxy-Amin..thanks so much dear

fazemy said...

Orang indon ni gila! Yang pandai2 internet la. Klw pergi negara diorg elok je dia layan kita dgn baik.

Peri PiA said...

Lovely Fazemy-tu la,xper la janji kita tak buat org

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Labels

Artikel (221) Award (9) Bahan Santai (120) Beloved Nuffnang (25) Celebration (105) Cite biase jer (152) Doa (11) Emosi (183) First Time (186) Gift (6) Info (263) Kawen-Kawin (26) Lirik (21) Love (46) Nasihat (67) Pia berhujung minggu (83) Tag (21)