Beloved Nuffnang

Tabung SSPN untuk baby,InsyAllah..Amin

Counter

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, January 27, 2011

so amateur me

Pia suke tengok langit :),Subhanallah!!!indah kan?

tenang je jiwa tengok kebesaran Allah ni :)


mase ni jem terok
lepas hujan,nak magrhib otw blk keje
rainbow :)

paddle pop?ehehe



Fairy Notes-kita bernafas pada udara yang sama,merenung langit yang sama kan? :)...lagi nak tanya pia ni :P

12 comments:

Hana Faza-same person said...

subhanallah, memang cantik ciptaan Tuhan.. sb tu Nabi pernah bersabda, kalau kita inginkan merasa tenang, pandanglah langit dan ingatlah kebesaran TuhanMu..

:)

ardinihumaira said...

SubhanAllah..
cantik sungguh panorama ini ;)

yats said...

cantik-cantik gambar pia ambik.. =)

[z@ck] said...

subhanallah.cantiknya =)

Amy Syaquena said...

Amy suka tengok pelangi kalau kecik2 dulu selalu tanam dalam diri dah besar nanti nak pergi kat pelangi tapi bila dah ada akal sikit baru tau semua tue tak akan pernah terjadi he3...

farahfatihah said...

fara pun suka tgk view langit..rasa tenang rasa insaf...

nur said...

Pia.. yup.. samala kita.. syukur..
Sudilah ke: ALL IN ONE

misz sheyla said...

nice :)

Peri PiA said...

Lovely hana-indeed my dear, :)

Lovely dini-Allahuakbar :),mendamaikan

Lovely Yats-thanks yats,insyAllah semoga impian pia nak jd photog tercapai..Amin2

Lovely z@ck-melted!! :)

Lovely amy-so sweet :),indah nya zaman kanak2 kan dear?

Lovely FFatihah-dan rase diri kerdil jer :)

Lovely Nur-same ek?yeey...Subhanallah :)

Normaliza said...

masa kecik2 dulu selalu gak nampak pelangi. tapi sekarang rasa macam susah je nak nampak..kenapa ye??

Normaliza said...

masa kecik2 dulu selalu gak nampak pelangi. tapi sekarang rasa macam susah je nak nampak..kenapa ye??

Peri PiA said...

lovely liza-may b kita sibok,kadang2 sampai tak perasan. :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Labels

Artikel (221) Award (9) Bahan Santai (120) Beloved Nuffnang (25) Celebration (105) Cite biase jer (152) Doa (11) Emosi (183) First Time (186) Gift (6) Info (263) Kawen-Kawin (26) Lirik (21) Love (46) Nasihat (67) Pia berhujung minggu (83) Tag (21)