Beloved Nuffnang

Tabung SSPN untuk baby,InsyAllah..Amin

Counter

Daisypath Anniversary tickers

Friday, February 25, 2011

Dilarang parking merata-rata disini!!!

Walauweh,sekali tank daaa =))

KERETA kebal milik Nicholas Kravchenko diletakkan di tepi sebatang jalan raya dekat rumahnya di Wolvercote, Britain baru-baru ini.

WOLVERCOTE, Britain - Sebuah kereta kebal milik seorang penduduk diparkir di tepi jalan di luar rumahnya di sini, lapor sebuah akhbar semalam.

Tindakan pemilik kereta kebal itu meletakkan kereta kebal tersebut di tepi jalan telah menyebabkan jiran-jirannya marah.

Jiran-jirannya itu mengadu kereta kebal itu 'menyakitkan mata' mereka kerana ia menjejaskan pemandangan yang indah di kawasan berkenaan.

Namun, pemilik kereta kebal seberat empat tan itu, Nicholas Kravchenko menegaskan, tidak ada undang-undang yang melarang beliau meletakkan kereta kebal tersebut di tepi jalan.

Beliau yang merupakan bekas jurutera tentera membeli kereta kebal era tahun 1960-an itu daripada Kementerian Pertahanan pada harga lebih £10,000 (RM49,545).

Menurutnya, kereta kebal itu mempunyai kelajuan 32.10 kilometer sejam. - Agensi Kosmo

4 comments:

farahfatihah said...

sekali dia beli keta kebal daaaa

Lydia Miza said...

perghh pki kereta kebal terus?wahh hebat.hik3.

cikpia said...

perghhhhhhhhhhhh!!! tetiba teringin nak beli gak sebijik. he he....

Sheherazade said...

Lovely FFatihah-itu daaa,kikikih

Lovely LM-Dasyat hbs,hihi

Lovely Cik Pia-tau xper,kesukaan hubby ai u :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Labels

Artikel (222) Award (9) Bahan Santai (120) Beloved Nuffnang (26) Celebration (105) Cite biase jer (153) Doa (11) Emosi (183) First Time (186) Gift (6) Info (264) Kawen-Kawin (26) Lirik (21) Love (46) Nasihat (68) Pia berhujung minggu (83) Tag (21)