Beloved Nuffnang

Tabung SSPN untuk baby,InsyAllah..Amin

Counter

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, February 23, 2011

Misteri suara tangisan dari dalam kubur


JAKARTA - Penduduk di Prumpung, Jatinegara, Jakarta Timur mengerumuni sebuah kubur yang dikatakan mengeluarkan suara seperti orang menangis, lapor akhbar dalam talian Tribunnews.com semalam.

Kubur itu yang menempatkan jenazah seorang remaja perempuan di Prumpung, Desi Tri yang berusia 15 tahun itu menjadi tumpuan orang ramai sejak pagi semalam.

Desi meninggal dunia pada 18 Februari lalu kerana sejenis penyakit.

Menurut seorang jirannya, Bony, 38, dia turut mendengar cerita bahawa Desi didapati masih hidup semasa solat jenazah.

Bagaimanapun, seorang wakil ketua kampung, Bambang berkata, dia tidak mendengar suara tangisan dari dalam kubur tersebut.

Dia menjelaskan, jika kubur itu mahu digali semula, ia perlu mendapatkan persetujuan daripada keluarganya. - Agensi-kosmo

11 comments:

cikpia said...

misterius!!!

Amy Syaquena said...

seram pulak den..

ardinihumaira said...

uuu seram ni.. isk isk

Atiqah Adnan said...

err seram.. takkan laa masih hidup kot..

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ said...

ada dengar citer ni kat suria.fm pagi td...

Lee Aida said...

benarkah?

nur said...

seram pulak baca ni..
JEMPUT KE: ALL IN ONE
pia sihat ke?..

nazirulhazwan~ said...

fuh, klu den lalu kat sini, mmg menanges la babe,hahaha

farahfatihah said...

wahh ada gak mcm tu ek...hmm seram!

man yusoef said...

wah...seramnye bunyiknye...dah macam citer kat mastika...hehe

Peri PiA said...

Lovely cik pia-indeed

Lovely amy-meremang bulu roma

Lovely dini-ketaq dah ?hehe

Lovely qah-kan qah?xkan lah,erk

Lovely yanie-wah,msk radio yek

Lovely lee aida-hanya Allah yg tahu

Lovely nur-jgn tkt ye,hehe

Nazirul-ada bran?hihi

Lovely FFatihah-believe it!!

Man-hehe,versi blog

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Labels

Artikel (221) Award (9) Bahan Santai (120) Beloved Nuffnang (25) Celebration (105) Cite biase jer (152) Doa (11) Emosi (183) First Time (186) Gift (6) Info (263) Kawen-Kawin (26) Lirik (21) Love (46) Nasihat (67) Pia berhujung minggu (83) Tag (21)