Beloved Nuffnang

Tabung SSPN untuk baby,InsyAllah..Amin

Counter

Daisypath Anniversary tickers

Monday, April 11, 2011

Dua gadis berdepan maut





KUALA LUMPUR - Dua gadis mendakwa mereka kini berdepan maut apabila seorang pakar kecantikan menyuntik tubuh mereka dengan ubat yang salah bagi rawatan selulit pada paha dan punggung mereka kira-kira lima bulan lalu.

Akibatnya, kedua-dua sahabat karib itu kini dijangkiti bakteria mycobacterium ablessum sekali gus menyebabkan bahagian suntikan mengalami luka yang sukar untuk sembuh.

Lebih menakutkan, walaupun dicuci di klinik setiap hari, luka tersebut bukan sahaja terus membesar malah mereka mengalami masalah kegatalan melampau.

Mereka juga sudah menghabiskan wang kira-kira RM50,000 untuk menjalani rawatan tersebut.

Kedua-dua gadis itu yang masing-masing mahu dikenali sebagai Cheng, 26, dan Wong, 30, mendakwa, segala-galanya bermula setelah mereka mendapatkan nasihat seorang pakar kecantikan di Subang Jaya, Selangor.Kosmo


Fairy Notes-tak salah untuk cantik,tapi jika dah medudaratkan diri.... beauty is pain?

12 comments:

nukilanaffiza... said...

ni lah akibatnya org yang tak tahu nak hargai anygerah Tuhan...nak cantik kena la buat cara semulajadi...
naturality is the best way...

cik fza said...

xpasal dpt sakit sebab nk cantik.

saza said...

aduhai ngeri lak dengor camni..

pengajarannye, bersyukur la dengan apa yg ada sekarang..

ardinihumaira said...

eeee gerun dni tengok.. meh kita pakat diet & senam takyah suntik2

Amy Syaquena said...

Nak cantik punya pasal kan dah kena..x pasal2 menanngung derita dan kerugian..huhuhu~ ngeri sungguh la..

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

dah cantik nak cantik lagi..ha..ambek lah kesannyer

Kakzakie said...

Paparan demi paparan di tunjuk masih lagi tak serik-serik. Kenapalah tak bersyukur dgn yg ada....

azzey said...

Samala entry kita.takut kannnnn...:(

CGG said...

alamak!

ni la padahnye..
almost..

Puteri Bt Ahmad said...

takottttt!!! huhu~

mungelily said...

sebab nak ilangkan selulit kan,,,huhuhu npe teruk ek jd cenggituhh

Peri PiA said...

Lovely affiza-setuju sgt,suke natural :)

Lovely fza-ngeri sungguh kan

Lovely saza-harus bersyukur :)

Lovely dini-menakutkan,senam alamak ok2 jum!:D

Lovely amy-takutkan,kesan sepanjang hyt

Lovely LM-menyesal kemudian,tiada guna

Lovely kak zakie-btl,lps 1 1.yg sedut lemak bagai

Lovely azzey- :),mmg gerun :(

Lovely cgg-oh no!ini la habuannya,cantik ntah ke mana

Lovely put3-sian kan?

Lovely lily-ntah hape2 yg disuntik,tu yg jd mcm tu ngeri

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Labels

Artikel (221) Award (9) Bahan Santai (120) Beloved Nuffnang (25) Celebration (105) Cite biase jer (152) Doa (11) Emosi (183) First Time (186) Gift (6) Info (263) Kawen-Kawin (26) Lirik (21) Love (46) Nasihat (67) Pia berhujung minggu (83) Tag (21)