Beloved Nuffnang

Tabung SSPN untuk baby,InsyAllah..Amin

Counter

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, May 3, 2011

Zed Zaidi Rasa Pelik Tidur Dengan Isteri




PETALING JAYA: Pelakon Zed Zaidi, 30, yang baru melangsungkan perkahwinan pada Jumaat lalu mengakui masih berasa kekok dengan status baru itu.

Jelas Zed, selepas tiga hari bergelar suami kepada Nelly Natalia Mustafa, ada beberapa perkara dalam kehidupan suami isteri yang sedang dipelajarinya.

"Ada banyak perkara baru dan pelik yang saya cuba membiasakan diri dan pelajari sebagai seorang suami.

"Kalau sebelum ini, saya sudah biasa tidur seorang dan hanya ada bantal peluk sebagai teman tidur. Kini, saya rasa pelik juga apabila tidur berdua tetapi saya berasa gembira dan bahagia.Mstar



Fairy Tales-hihi same la,dulu Pia mase mula2 kawin pon rase macam pelik.Macam tak pecaya tinggal serumah dengan lelaki bergelar suami :D

7 comments:

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

katil rasa sempit dan asik rebut2 selimut..keh3

Amy Syaquena said...

hai dear ,

amy dulu pun macam nie hehehe~ jenuh juga la kakak amy pujuk cakap baik2 hahaha~ kalau di ingtkan memang lawak.

p/s: rindus angat sama pia, amy baru berkesempatan buka blog

PENULIS said...

Kdg2 terjaga dari tidur bila terbau bantal busuk dia. Dia sorang je ngaku bau bantal busuk dia wangi...sabo je lah! Hahaha.

Wahidah said...

hehehe...mcm2 kan..

kakchik@ella said...

Hahaha. Kc masa memula kawin dulu pun cam pelik je bila kena kongsi katil. hihi

Ardini Humaira said...

hik3...
teringin nak kawen. sweetnye pengalaman masing2 :)

Peri PiA said...

Lovely LM-hihi,sudah tentu!

Lovely amy-hye dear!!miss u a lot..ehehe alala manje ye

Lovely Penulis comel-ahahha!comel terblk..saya yg ade bantal mucuk..maluuu..lari :D

Lovely wahidah-hihi,mmg mcm tu baru2

Lovely kc-kan kc?pelik sgt rasenya.dulu suka hati..hubby ckp pia tido lasak :P

Lovely dini-cpt kawin dini!!!xsaba akak nk tgu..hihi

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Labels

Artikel (221) Award (9) Bahan Santai (120) Beloved Nuffnang (25) Celebration (105) Cite biase jer (152) Doa (11) Emosi (183) First Time (186) Gift (6) Info (263) Kawen-Kawin (26) Lirik (21) Love (46) Nasihat (67) Pia berhujung minggu (83) Tag (21)