Beloved Nuffnang

Tabung SSPN untuk baby,InsyAllah..Amin

Counter

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, July 5, 2011

Mali's Taman Bunga Raya Sudah Tutup lah

hihi,lepeh balik kijo semalam

terus terjah Taman Bunga Raya setapak

nak pekena cha kue tiow,sampai2 aje aikkk

tinggal tapak ajer

Gi Platinum Walk Danau Kota
Setapak pulak.Mali's ade kat situ juge

Sib baik beroperasi seperti biasa

Dapat la makan,dah lame tak pekena Cha Kue Tiow

Wow,deme dah buka kedai baru lagi la sebelah dia

Boraque Kopitiam dan jadi separuh,separuh lagi Mali's

jemput makan hihi
thanks AB kopek kan kulit udang untuk kitewww,macam zaman bercintan-cintun lulu2

6 comments:

azwa amani said...

sedapnyerrr char kuey teow...

Wahidah said...

eh dh tutup eik kak mali kt bunga raya tu...tinggal yg dkt uptown tu jerla eik...sedap ooo char kuewtiaw die...

Jard The Great said...

pia dear.. ahad neh free tak? nak ajak gi kenduri garnier bersama lisa surihani. huhuhu

kak ina kl said...

lomantiknya hb kamu..tak makan suap-suap ker?nasib baik kamu bagitau..ingat nak gi terjah ke situ.

Aqilah Nur said...

sedapnya.. dh la tgh lapar ni. T_T

Peri PiA said...

Lovely azwa-sungguh sedap :)

Lovely wai-dah buka blk dear,hari tu licin semua tapak tu,tiba2 dah muncul blk hehe

Lovely jard-thanks jard,hehe

Lovely aqilah-opsss,sorry hehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Labels

Artikel (221) Award (9) Bahan Santai (120) Beloved Nuffnang (25) Celebration (105) Cite biase jer (152) Doa (11) Emosi (183) First Time (186) Gift (6) Info (263) Kawen-Kawin (26) Lirik (21) Love (46) Nasihat (67) Pia berhujung minggu (83) Tag (21)