Beloved Nuffnang

Tabung SSPN untuk baby,InsyAllah..Amin

Counter

Daisypath Anniversary tickers

Friday, September 23, 2011

Apa yang istimewa pantai ni

Pantai burka di Albania


SPILLE - Sebuah kawasan di sebuah pantai di sini diberi jolokan pantai burka kerana ia dikhaskan untuk wanita Muslim yang tidak memakai bikini.

BEBERAPA wanita memakai burka mandi di sebuah pantai di Spille, Albania pada bulan lalu.



Ia terletak di barat daya Tirana di Albania dan beberapa meter dari kawasan pantai yang membenarkan wanita berjemur dan berenang dengan memakai bikini.

Pantai tersebut merupakan satu-satunya pantai yang dikhaskan untuk wanita Muslim berenang dan bermain air laut dengan memakai burka.

Kira-kira dua pertiga daripada penduduk Albania merupakan penduduk Muslim. - AFP Kosmo

5 comments:

kakchik@ella said...

I love pantai. Bunyi ombak adalah antara terapi terbaik di kala hati gundah gulana. Hihi.

Puteri Bt Ahmad said...

mmm mandi ramai2 camnih baru bestt hihihiih

aTy _faRed~ said...

kire tak de orang laki lar ek kat sini....??

Ardini Humaira said...

bagus la ada kalau cemni.. ni tak. kalo g stengah hotel tu kan masuk kolam nak pakai bj longgar pun dilarang

Peri PiA said...

Lovely KC-btl ltu kc,haven kan? :)

Lovely put3-sgt besh! :)

Lovely aty-dari ape yg dibace ye la kot,hihi

Lovely dini-ha'ah,xmesra muslimah langsung

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Labels

Artikel (221) Award (9) Bahan Santai (120) Beloved Nuffnang (25) Celebration (105) Cite biase jer (152) Doa (11) Emosi (183) First Time (186) Gift (6) Info (263) Kawen-Kawin (26) Lirik (21) Love (46) Nasihat (67) Pia berhujung minggu (83) Tag (21)