Beloved Nuffnang

Tabung SSPN untuk baby,InsyAllah..Amin

Counter

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, September 8, 2011

GIVEAWAY....saya suka domo lah!

Assalammualaikum EZ chan
(ape motif letak chan??)

ala japan Pia agaknya sebab
nama giveaway DOMO Kun

hehe



Sejujurnya Pia tak tahu langsung apa2 fasal
DOMO kun yang ganas comel ni

And the sedeh part,i'm not creative either *tsk*

Tapi penah nampak DOMO kun ni
dijual kat Mall

Baru hari ni tahu nama nya DOMO kun
kawaiiii(comel) sangat nama nya!

Yang Pia tahu,Pia berminat nak join giveaway
yang EZ chan anjurkan ni

Jika Pia menang DOMOarigatogozaimatsu
Pia ucapkan ya ;D

Sesiapa yang berminat nak join giveaway
DOMO kun disini

SAYOnara ,bukan sayo sayo KL Gangster
eheh

Jumpa lagi,insyAllah ;)

6 comments:

eqbalzack said...

salam,
hehe..thanks peri pia...
nnt abg eq linkkan kat blog ok..
terkejut abg eq cepat sgt join. hehe...

Adylia Qarissa said...

good luck

asyiqin nasir said...

nak join jugaklah... :D

MARJAN IBRAHIM said...

Hai...dari dar segment yg sama..."GIVEAWAY...saya suka DOMO lah!"..jom sama2 follow... selamat berkenalan....
Happy blogging !!!
gudluck!!!

http://nurulhidayatulmarjan.blogspot.com/2011/09/giveawaysaya-suka-domo-lah.html

gadizgula said...

good luck Peri Pia ;D

Peri PiA said...

EQZ-Thanks ya,ehehe entry tak kreatif

Lovely adylia-10q darl :)

Lovely asyiqin-hehe,sila2

Lovely marjan-terima kasih ya :),hepi blogging

Lovely gadiz gula-thanks so much :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Labels

Artikel (221) Award (9) Bahan Santai (120) Beloved Nuffnang (25) Celebration (105) Cite biase jer (152) Doa (11) Emosi (183) First Time (186) Gift (6) Info (263) Kawen-Kawin (26) Lirik (21) Love (46) Nasihat (67) Pia berhujung minggu (83) Tag (21)