Beloved Nuffnang

Tabung SSPN untuk baby,InsyAllah..Amin

Counter

Daisypath Anniversary tickers

Friday, December 16, 2011

Majlis ilmu

Pia memang salute kat pengurusan surau kat tempat keja pia ni

rajin anjurkan majlis ilmu.Alhamdulillah


ini latest yg Pia gi hari rabu minggu ni,kelmarinla kan? :P

sebaik2 orang islam ialah orang yang meninggalkan pekara yg sia2


ini himpunan majlis ilmu sepanjang tahun ini

lepas tazkirah,hehe rejeki

yang tazkirah hari pertama bulan ramadhan,pada 1 ramadhan yg lalu
sepanjang bulan ramadhan yg lalu ade takzirah

antara penceramah Iman muda pertama,Imam muda Asraf EH EH SILAP pic yg ats tu imam muda ashraf,yg ni mase tazkirah hari pertama bulan ramadhan

7 comments:

Yumida said...

cam muda kn pic ust syaarib tu....lama dh x g dgr ceramah...

follow here

kak ina kl said...

bagus lah macam tu..dapat gak ilmu kan

herm makan mangga ada apa-apa kah

CGG said...

rajinnya dia..
i loike...

JMR said...

rejki pas tazkirah pon best tu..kihkih

Kancilbiru said...

bagusnya..

aktiviti macam ni kena selalu buat sbb asyik bekerja jer..

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

lama tak gi majlis ilmu sejak ada baby ni ..huhu

Peri PiA said...

Lovely yumida-thank u so much ya :),seronok tazkirah nya

Lovely k.ina-Alhamdulillah,doakan kami ye kak

JMR-Alhamdulillah,kenyang :D

Lovely KB-ha'ah,sejuk hati skit wat kje

Lovely LM-xpe,insyAllah baby dah besar blh gi.membesar kan anak pon ibadah :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Labels

Artikel (221) Award (9) Bahan Santai (120) Beloved Nuffnang (25) Celebration (105) Cite biase jer (152) Doa (11) Emosi (183) First Time (186) Gift (6) Info (263) Kawen-Kawin (26) Lirik (21) Love (46) Nasihat (67) Pia berhujung minggu (83) Tag (21)